Këto janë vendet më të shtrenjta dhe më të lira të Evropës

Këto janë vendet më të shtrenjta dhe më të lira të Evropës


Niveli i çmimeve për të mirat dhe shërbimet ndyshon shumë në shtetet anëtare të BE.

Danimarka dhe Luksemburgu kanë patur çmimet më të larta gjatë vitit 2017 me 41% mbi mesataren e BE-së, të pasuara nga Suedia me 35 %, Irlanda 28 %, Finlanda 23 % dhe Mbretëria e Bashkuar 17 %. Ndërkohë, ndër vendet me çmimet më të ulëta renditet Bullgaria 56 %, Rumania 52 %, Polonia 47 % , Hungaria 42 % dhe Lituania 40 % .

Danimarka mban vendin e parë, si vendi me çmimet më të larta për restorantet dhe hotelet, ushqim, rekreacion dhe kulturë, transport dhe pajisje shtëpiake. Irlanda është një nga vendet anëtare më të shtrenjta përsa u përket pijeve alkoolike dhe duhanit, Luksemburgu për banesa, ujë, elektricitet dhe gaz, Greqia për shërbime telefonike dhe postare dhe Suedia për veshje dhe këpucë.

Kjo tabelë tregon nivelet e çmimeve në sektorë të ndryshëm dhe për Shqipërinë: Eurostat

/Eurostat

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0