Këto janë 5 tendencat më të mëdha digjitale për t'u ndjekur në vitin 2020

Këto janë 5 tendencat më të mëdha digjitale për t’u ndjekur në vitin 2020


2020 pritet të vijë me një ndryshim që do të “trondisë” botën. Këtë vit ndryshe nga 2019 ku fokusi ishte tek mbledhja e të dhënave rreth sjelljes së përdoruesve, në 2020 fokusi do të jetë tek përkthimi i këtyre statistikave në pasqyra, për të formuar lidhje autentike dhe të qëndrueshme me klientët.

Ne do të jemi dëshmitarë dhe do të kuptojmë se si strategjitë e marketingut jashtë kontaktit zhduken gradualisht pasi vlerat, transparenca dhe përmbajtja e personalizuar bëhen thelbësore për mbijetesën e kompanisë. Teksa konsumatori dhe kërkesat e tij po ushtrojnë ndikim çdo ditë e më shumë në reklamimin digjital, neve na mbetet të jemi përballë këtyre tendencave për të kuptuar më shumë dhe për të mos i lënë pas.

Lexo: 7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020

Këto pesë tendenca kryesore do të përfshijnë pasqyrat e mëposhtme:

  • Teknologjia e zërit do të lëvizë përtej altoparlantëve dhe do të mbyllë aftësitë e kërkimit vizual.
  • Google do të mbetet platforma kryesore e kërkimit, por disa konsumatorë mund të zhvendosen në platforma të tjera.
  • Shërbimet tradicionale të TV do të humbasin klientët në pajtim me shërbime video-kërkese si Netflix dhe Hulu, duke bërë që reklamuesit të rishikojnë strategjitë e tyre.
  • Markat e drejtpërdrejta ndaj konsumatorit (D2C) si Warby Parker dhe Glossier do të maksimizojnë praninë e tyre në internet duke prezantuar një komponent tradicional.
  • Shqetësimet për privatësinë do të bëjnë që media dhe platformat sociale të largohen nga praktikat e shënjestrimit të të dhënave që nuk do të priten mirë nga audienca e tyre.
  • Baza e përdoruesve të Facebook do të vazhdojë të zvogëlohet.

Business Insder

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0