Ne do të jemi dëshmitarë dhe do të kuptojmë se si strategjitë e marketingut jashtë kontaktit zhduken gradualisht pasi vlerat, transparenca dhe përmbajtja e personalizuar bëhen thelbësore për mbijetesën e kompanisë. Teksa konsumatori dhe kërkesat e tij po ushtrojnë ndikim çdo ditë e më shumë në reklamimin digjital, neve na mbetet të jemi përballë këtyre tendencave për të kuptuar më shumë dhe për të mos i lënë pas.
Lexo: 7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020
Këto pesë tendenca kryesore do të përfshijnë pasqyrat e mëposhtme:
- Teknologjia e zërit do të lëvizë përtej altoparlantëve dhe do të mbyllë aftësitë e kërkimit vizual.
- Google do të mbetet platforma kryesore e kërkimit, por disa konsumatorë mund të zhvendosen në platforma të tjera.
- Shërbimet tradicionale të TV do të humbasin klientët në pajtim me shërbime video-kërkese si Netflix dhe Hulu, duke bërë që reklamuesit të rishikojnë strategjitë e tyre.
- Markat e drejtpërdrejta ndaj konsumatorit (D2C) si Warby Parker dhe Glossier do të maksimizojnë praninë e tyre në internet duke prezantuar një komponent tradicional.
- Shqetësimet për privatësinë do të bëjnë që media dhe platformat sociale të largohen nga praktikat e shënjestrimit të të dhënave që nuk do të priten mirë nga audienca e tyre.
- Baza e përdoruesve të Facebook do të vazhdojë të zvogëlohet.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.