Këtë fundvit, bëhu Babagjyshi i një dëshire fëminore!


Letrat e fëmijëve drejtuar Babagjyshit çdo fundvit nuk kanë se si të mbesin pa përgjigje. Këtë zgjidhje synon të sjellë këtë fundvit, projekti i Babagjyshit Sekret; një nismë sipërmarrjeje e konceptuar nga Organizata URA dhe kompania Connext. Për realizimin e idesë nevojitej zhvillimi i një platforme online dhe New Media Communications ishte e gatshme të jepte mbështetjen e saj menjëherë.

A keni besuar ndonjëherë në Babagjysh? A e keni patur dhe ju një të tillë? Po një sekret?

Pikërisht këtë frymë magjie, që ka munguar për disa breza, kërkon ta përcjellë anembanë vendit, këtë vigjilje festash, nisma“Babagjyshi Sekret”.

Babagjyshi Sekret filloi maratonën e vet të fundvitit në datën 6 Dhjetor me pranimin e letrave të dëshirave nga fëmijë të ciklit të ulët e të lartë 9-vjeçar nga mbarë vendi.

Po si funksionon Babagjyshi Sekret?

Përpos festimeve të zakonshme në sheshet dhe shtëpitë e shqiptarëve kishte ardhur koha për të sjellë diçka ndryshe këtë vit, të paktën për këtë vend. Duke qenë se në çdo kulturë, festat e fundvitit vërtiten rreth dhuratave për fëmijë si shpërblim për sjelljen e tyre të mirë, menduam të bëjmë të njëjtën, gjë, por që dhuratat sivjet t’ua sjellim në një mënyrë më misterioze që lumturon dhe marrësin, por dhe dhënësin.

Fëmija do kërkojë dhuratën e vet në mënyrën tradicionale: Me letër postuar në adresë të Babagjyshit i cili siç e dimë, jeton në Polin e Veriut. Mirëpo kush do i marrë këto letra, kush do i lexojë, kush do paketojë dhuratën dhe ta nisë në adresën e fëmijës?

Unë. Ti. Ajo. Ai.

“Siç do mirë-bërës anonim, Babagjyshi, mund të jesh ti.” Shprehet Uarda Koçi, Menaxhere e projektit.

Adresa për dërgimin e letrave nga çdo pikë e Postës Shqiptare drejtuar: Babagjyshit, Poli i Veriut, Kutia Postare 47, deri më 25 Dhjetor.

kete-fundvit-behu-babagjyshi-i-nje-deshire-feminore-business-magBashkohu duke u bërë babagjyshi i një dëshire fëminore, apo edhe duke nxitur një fëmijë të shprehë dëshirën e fundvitit. Për t’u bërë babagjysh, vizito platformën babagjyshisekret.al dhe rezervo letrën tënde, ndiq hapat dhe dhuro buzëqeshje.

Në pragun e festave të fundvitit, Babagjyshi aspiron në dërgimin e sa më shumë buzëqeshjeve tek ata, për buzëqeshjen e të cilëve, shoqëria jonë ka më shumë nevojë.

FËMIJË TË BUZËQESHUR, E ARDHME OPTIMISTE EDHE PËR SHQIPËRINË.

“Ndihemi të lumtur të japim mbështetjen tonë, për të realizuar diçka të mirë. Të vëmë në punë një “ingranazh“ nëpërmjet të cilit i japim mundësinë cilitdo të plotësojë një dëshirë për një fëmijë. Ideja e Connext ishte mjaft e bukur dhe në fundvit donim edhe ne të dhuronim diçka për fëmijët“ – shprehet Gerti Boshnjaku, CEO i New Media Communications.

Ajo në të cilën besojmë është zgjedhje e jona, por jeta do të ishte e papërballueshme nëqoftëse nuk do të besonim në asgjë.

Ndaj këtë fundvit UNË , TI, NE, zgjedhim të besojmë në Babagjyshin Sekret!

Më poshtë janë të treguara hapat që duhet të ndiqni për të dërguar letrat për Babagjyshin Sekret…

kete-fundvit-behu-babagjyshi-i-nje-deshire-feminore-business-mag

kete-fundvit-behu-babagjyshi-i-nje-deshire-feminore-business-mag kete-fundvit-behu-babagjyshi-i-nje-deshire-feminore-business-mag kete-fundvit-behu-babagjyshi-i-nje-deshire-feminore-business-mag

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0