Kur dyshja Chris Halim dhe Raena Lim, burrë e grua, lanë punën në 2016 për të filluar biznesin e tyre të modës, nuk mendonin për suksesin që do të arrinin. Por ata e dinin një gjë me siguri: nxirrni një produkt bazë në treg sa më shpejt që të jetë e mundur.
“Si themelues fillestarë, veçanërisht në fillim, ekziston një tundim i fortë për të ndërtuar produktin e përsosur para se të filloni diçka, ose një tundim shumë i fortë për të synuar për të gjitha funksionalitetet dhe për të inxhinieruar gjithçka”, tha Halim, bashkë-themelues i Style Theory. “Nga mësimet tona, ky do të ishte një gabim.”
Filloni thjeshtë
Pasi Halim dhe gruaja e tij, Lim, identifikuan një mundësi për të sjellë një shërbim të marrjes me qira të rrobave në Singapor, ata humbën pak kohë në krijimin e një liste pritjeje për të vlerësuar interesin para se të shpërndanin shërbimin për një numër të vogël konsumatorësh.
Mënyra më e mirë për të lançuar diçka është ta bëni gjithmonë të thjeshtë dhe ta nxirrni në treg sa më shpejt. Ndërsa kërkesa u rrit, çifti zgjeroi bazën e tyre të përdoruesve dhe koleksionin e veshjeve, duke iu përshtatur kërkesave të klientëve.
Kjo është këshilla e ndarë nga shumë drejtues biznesi, përfshirë në librin ikonik “The Lean Startup”, i cili rekomandon sipërmarrësit të krijojnë një produkt minimal të zbatueshëm (MVP) dhe pastaj të testojnë dhe përsërisin shpejt në përgjigje të reagimeve të klientëve.
“Mënyra më e mirë për të lançuar diçka është ta nxirrni në treg sa më shpejt, pastaj të merrni reagimet e klientëve,” tha Lim.
Lexoni: Ego është armiku kryesor i një udhëheqësi të suksesshëm
Ëndërroni përtej të zakonshmes
Qasja e tyre u ka shërbyer për mirë. Pesë vjet më vonë, kompania mburret me rreth 200,000 përdorues në Singapor dhe Indonezi, dhe një koleksion prej 50,000 rrobash dhe 2,200 këpucë.
Me mbështetjen e shumës prej 30 milionë dollarë nga investitorët, përfshirë Softbank, Alpha JWC Ventures dhe Paradise Group, kompania tani planifikon të zgjerohet në Hong Kong dhe të prezantojë veshje për burra dhe veshje për fëmijë.
“Në sipërmarrje, ju përballeni me dështime çdo ditë, merrni vendime të gabuara gjatë gjithë kohës dhe gjithçka varet nga ju. Është shumë më e rëndësishme të përqëndroheni në atë që do të bëni më pas, si do ta rregulloni atë dhe si do ta rrisni biznesin më pas.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.