Këta influencerë në fushën e teknologjisë fitojnë 165,000 € në muaj nga YouTube - Business Magazine Albania

Këta influencerë në fushën e teknologjisë fitojnë 165,000 € në muaj nga YouTube

  • Marques Brownlee është infleuncer në fushën teknologjike në YouTube, me përfitimet më të larta, duke përfituar rreth 165,481 euro në muaj nga kanali i tij zyrtar
  • Në vendin e dytë renditet Lewis Hilsenteger, ku kanali i tij në YouTube, Unbox Therapy me 17.5 milion abonentë i jep atij një potencial prej 95,491 Euro çdo muaj
  • Arun Maini nga Britania e Madhe mund të përfitojë deri në 85,725 Euro në muaj nga kanali i tij në YouTube Mrëwhosetheboss
  • Justine Ezarik ka fuqinë e mundshme krijimit të të ardhurave prej 34,399 € nga kanali i saj në YouTube iJustine – e vetmja femër në dhjetë influencerat më të paguar në fushën e teknologjisë

Teknologjia po evoluon me një ritëm kaq të shpejtë saqë shpesh është e vështirë për konsumatorin mesatar të ecë në një hap me të.

Të interesuar për influencerë në fushën e teknologjisë, ManySpins.com analizoi të dhënat nga mjeti analitik në Social Blade për të zbuluar se sa mund të fitonin çdo muaj influencerët më të paguar në fushën e teknologjisë nga kanali i tyre zyrtar në YouTube.

ManySpins.com zbuloi se Marques Brownlee, elokuent dhe i veçantë me 12.8 milion abonentë mund të përfitojë rreth 165,481 € në muaj nga kanali i tij në YouTube. I tillë është popullariteti i 26-vjeçarit, saqë videoja e tij reklamimi i PlayStation 5 tashmë ka grumbulluar 10 milion shikime në një javë!

Në vendin e dytë është Lewis Hilsenteger. Kanali i tij në YouTube Unbox Therapy ka potencialin t’i sigurojë atij një shumë prej 95,491 € në muaj. Kanali shoqërohet më së shumti me fillimin e sagës ‘ bendgate ‘ të Apple – ku Lewis ngarkoi një video të tij duke përkulur iPhone 6 Plus me duar dhe zbuloi se iPhone 6 Plus mund të përkulej ndërsa ishte në xhepat e njerëzve.

LEXO: Kongresi dëshiron të ndryshojë Facebook, Twitter dhe YouTube në mënyrën e funksionimit të tyre

Arun Maini nga Mbretëria e Bashkuar renditet në vendin e tretë. Vlerësuar gjerësisht për opinionet e tij të sinqerta rreth teknologjisë, pa favorizuar ndonjë kompani specifike, ai mund të grumbullojë 85,725 € në muaj nga kanali i tij në YouTube Mrwhosetheboss.

Justin e Ezarik ka fuqinë të fitojë 34,399 € nga kanali i saj në YouTube iJustine. Ky sukses mund të justifikohet me kombinimin tërheqës të rishikimeve të produkteve dhe udhëzimeve për mënyrën e përdorimit të softuerëve të ndryshëm të teknologjisë.

Në skajin tjetër, në vendin e dhjetë renditet Daniel i cili ka një kanal në YouTube të quajtur ZONEofT ECH me 1.09 milion abonentë. I njohur për qasjen e tij të plotë ku familjarizohet me tiparet e produkteve që shqyrton, kanali i lejon Danielit të fitojë rreth 6,945 € në muaj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0