Këshilla nga Roger Edwards, folës në AllWeb Albania 2019, për një prezantim që tërheq audiencën


Roger Edwards, folës në konferencën e marketingun dixhital, AllWeb Albania 2019, me një prezantim që bëri për vete mbi 270 pjesëmarrës, ka postuar në profilin e tij të Instagram së fundmi disa këshilla se si të bëni një prezantim të mirë dhe të tërhiqni vëmendjen e audiencës. 

Lexoni: Përqafo risitë dhe vihu në rolin e klientit. Konferenca e marketingut dixhital AllWeb mbledh rreth 270 pjesëmarrës

Ju kanë kërkuar të bëni një prezantim në një event?

Për të realizuar një prezantim të mirë, ndryshoni sjelljen dhe bëni njerëzit që të ndërmarrin veprime.

Mos i përsërisni gjërat. Mos filloni duke klikuar mbi PowerPoint!

Më poshtë janë disa këshilla të thjeshta për një prezantim që “godet”:

1️. Hulumtoni audiencën dhe atë që organizatori i eventit dëshiron që ju të arrini. Çfarë rezultatesh duan ata?
2️. Ejani me idenë tuaj të madhe – më pas ndajeni atë në nën-mesazhe nëse është e nevojshme.
3️. Mendoni për një frazë ose shprehje goditëse për të shprehur idenë tuaj – një të cilën mund ta përdorni gjatë gjithë fjalimit.
4️. Vendosni qëllimet tuaja të njohurive – çfarë dëshironi që ata të mësojnë?
5️. Vendosni qëllime emocionale – si dëshironi që ata të ndihen?
6️. Vendosni qëllimet e veprimit – çfarë dëshironi që ata të bëjnë?
7️. Shkruani një fragment për secilin mesazh, që përfshin një pyetje, fakt ose zbulim për të angazhuar audiencën, një histori për të ilustruar pikën kryesore, për të forcuar mesazhin si rezultat i historisë dhe pastaj prezantoni thirrjen për veprim.
8️. Shkruani një paragraf të fortë hapës dhe mbyllës për të gjithë fjalimin dhe mësojini ato.
9. Bëni prova dhe jini të qetë gjatë gjithë prezantimit.

Tani mund të shkoni dhe të hapni PowerPoint dhe ta përdorni për të përforcuar mesazhet tuaja.

Më poshtë ju sjellim vlogun që Roger ka bërë gjatë qëndrimit të tij në Tiranë: 

https://youtu.be/hzMyKlh4yDI

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0