Këshilla nga Roger Edwards, folës në AllWeb Albania 2019, për një prezantim që tërheq audiencën - Business Magazine Albania

Këshilla nga Roger Edwards, folës në AllWeb Albania 2019, për një prezantim që tërheq audiencën


Roger Edwards, folës në konferencën e marketingun dixhital, AllWeb Albania 2019, me një prezantim që bëri për vete mbi 270 pjesëmarrës, ka postuar në profilin e tij të Instagram së fundmi disa këshilla se si të bëni një prezantim të mirë dhe të tërhiqni vëmendjen e audiencës. 

Lexoni: Përqafo risitë dhe vihu në rolin e klientit. Konferenca e marketingut dixhital AllWeb mbledh rreth 270 pjesëmarrës

Ju kanë kërkuar të bëni një prezantim në një event?

Për të realizuar një prezantim të mirë, ndryshoni sjelljen dhe bëni njerëzit që të ndërmarrin veprime.

Mos i përsërisni gjërat. Mos filloni duke klikuar mbi PowerPoint!

Më poshtë janë disa këshilla të thjeshta për një prezantim që “godet”:

1️. Hulumtoni audiencën dhe atë që organizatori i eventit dëshiron që ju të arrini. Çfarë rezultatesh duan ata?
2️. Ejani me idenë tuaj të madhe – më pas ndajeni atë në nën-mesazhe nëse është e nevojshme.
3️. Mendoni për një frazë ose shprehje goditëse për të shprehur idenë tuaj – një të cilën mund ta përdorni gjatë gjithë fjalimit.
4️. Vendosni qëllimet tuaja të njohurive – çfarë dëshironi që ata të mësojnë?
5️. Vendosni qëllime emocionale – si dëshironi që ata të ndihen?
6️. Vendosni qëllimet e veprimit – çfarë dëshironi që ata të bëjnë?
7️. Shkruani një fragment për secilin mesazh, që përfshin një pyetje, fakt ose zbulim për të angazhuar audiencën, një histori për të ilustruar pikën kryesore, për të forcuar mesazhin si rezultat i historisë dhe pastaj prezantoni thirrjen për veprim.
8️. Shkruani një paragraf të fortë hapës dhe mbyllës për të gjithë fjalimin dhe mësojini ato.
9. Bëni prova dhe jini të qetë gjatë gjithë prezantimit.

Tani mund të shkoni dhe të hapni PowerPoint dhe ta përdorni për të përforcuar mesazhet tuaja.

Më poshtë ju sjellim vlogun që Roger ka bërë gjatë qëndrimit të tij në Tiranë: 

https://youtu.be/hzMyKlh4yDI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0