Këshilla nga Roger Edwards, folës në AllWeb Albania 2019, për një prezantim që tërheq audiencën - Business Magazine Albania

Këshilla nga Roger Edwards, folës në AllWeb Albania 2019, për një prezantim që tërheq audiencën


Roger Edwards, folës në konferencën e marketingun dixhital, AllWeb Albania 2019, me një prezantim që bëri për vete mbi 270 pjesëmarrës, ka postuar në profilin e tij të Instagram së fundmi disa këshilla se si të bëni një prezantim të mirë dhe të tërhiqni vëmendjen e audiencës. 

Lexoni: Përqafo risitë dhe vihu në rolin e klientit. Konferenca e marketingut dixhital AllWeb mbledh rreth 270 pjesëmarrës

Ju kanë kërkuar të bëni një prezantim në një event?

Për të realizuar një prezantim të mirë, ndryshoni sjelljen dhe bëni njerëzit që të ndërmarrin veprime.

Mos i përsërisni gjërat. Mos filloni duke klikuar mbi PowerPoint!

Më poshtë janë disa këshilla të thjeshta për një prezantim që “godet”:

1️. Hulumtoni audiencën dhe atë që organizatori i eventit dëshiron që ju të arrini. Çfarë rezultatesh duan ata?
2️. Ejani me idenë tuaj të madhe – më pas ndajeni atë në nën-mesazhe nëse është e nevojshme.
3️. Mendoni për një frazë ose shprehje goditëse për të shprehur idenë tuaj – një të cilën mund ta përdorni gjatë gjithë fjalimit.
4️. Vendosni qëllimet tuaja të njohurive – çfarë dëshironi që ata të mësojnë?
5️. Vendosni qëllime emocionale – si dëshironi që ata të ndihen?
6️. Vendosni qëllimet e veprimit – çfarë dëshironi që ata të bëjnë?
7️. Shkruani një fragment për secilin mesazh, që përfshin një pyetje, fakt ose zbulim për të angazhuar audiencën, një histori për të ilustruar pikën kryesore, për të forcuar mesazhin si rezultat i historisë dhe pastaj prezantoni thirrjen për veprim.
8️. Shkruani një paragraf të fortë hapës dhe mbyllës për të gjithë fjalimin dhe mësojini ato.
9. Bëni prova dhe jini të qetë gjatë gjithë prezantimit.

Tani mund të shkoni dhe të hapni PowerPoint dhe ta përdorni për të përforcuar mesazhet tuaja.

Më poshtë ju sjellim vlogun që Roger ka bërë gjatë qëndrimit të tij në Tiranë: 

https://youtu.be/hzMyKlh4yDI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0