Jeff Bezos planifikon të dërgojë për herë të parë një grua në Hënë

Miliarderi i Amazon, Jeff Bezos po konkurron për kontrata fitimprurëse të qeverisë ndërsa kompania e tij hapësinore po përgatit raketën e saj të parë orbitale.

Jeff Bezos thotë se kompania e tij hapësinore do të dërgojë një grua në sipërfaqen e Hënës për herë të parë. Miliarderi i Amazon njoftoi për planet e tij në një postim në Instagram, duke postuar një video të një prove motori në NASA Marshall Space Flight Center në Huntsville, Alabama. Ai shkroi: “Ky (BE-7) është motori që do ta çojë gruan e parë në sipërfaqen e Hënës”.

LEXO: Jeff Bezos thyen rekordin e pasurisë së tij, fitime të larta gjatë COVID-19

Motori është zhvilluar nga kompania hapësinore e Bezos, “Blue Origin”, dhe ka pasur 1,245 sekonda kohë prove.  “Blue Origin” po konkurron me “SpaceX” dhe “Dynetics” të Leidos në pronësi të Elon Musk për të fituar një kontratë për të ndërtuar sistemin e ardhshëm për të dërguar njerëzit në hënë deri në vitin 2024 si pjesë e programit të saj Artemis.

Dy nga tre kompanitë do të zgjidhen në mars për të vazhduar ndërtimin e prototipave të tyre, megjithëse ka shqetësime në lidhje me mungesën e fondeve të vëna në dispozicion nga Kongresi. “Blue Origin” u themelua nga Bezos në vitin 2000 dhe synon të sigurojë qasje me kosto të ulët në hapësirë.

SKY

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale