Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram - Business Magazine Albania

Ja sa paguhen njerëzit më të famshëm në botë për postimet e sponsorizuara në Instagram


Ne të gjithë kemi dëgjuar për influencerët e pasur që janë bërë të famshëm në bazë të audiencës së tyre në Instagram dhe tani udhëtojnë rreth botës duke postuar fotografi të bukura në mënyrë që të paguhen nga sponsorët.

Ju pëlqeu apo jo, ‘influencuer’ është profesion i vërtetë në vitin 2019 dhe mund të jetë një biznes fitimprurës e i dobishëm – por sa paguhen këta njerëz në të vërtetë?

A është e vërtetë së të famshmit po fitojnë një milion dollarë për një postim në Instagram?

Ekipi i Hopper, bëri kërkime për çmimin e një postimi të sponzoruar nga përdoruesit e mëdhenj të Instagram-it.

Dhe rezultatet janë nganjëherë tronditëse:

Instagram influencer charges

Siç mund ta shihni, emrat më të mëdhenj në Instagram janë duke fituar rreth një milion dollarë për postim.

Për të përcaktuar se sa kërkon secili prej këtyre influencerëve, Hopper fillimisht krijoi një listë të influencerëve të mundshëm, bazuar në “madhësinë, angazhimin dhe ndikimin” e tyre. Ekipi Hopper u mundua pastaj të kontaktojë secilin nga influencerët e listuar për të marrë më shumë informacion rreth shumës që ata kërkojnë për postim:

“I kontaktuam të gjithë përdoruesit duke u kërkuar çmimin për një postim të sponsorizuar. Secili përdorues u kontaktua direkt ose nëpërmjet një agjenti”.

Është e qartë se këta njerëz janë duke fituar shumë para nga ndjekësit e tyre të Instagram-it dhe se të jesh një “influencer” për disa njerëz është një karrierë fitimprurëse me orar të plotë.

Kjo ka kuptim – për shumë marka, bashkëpunimi me influencerët është i dobishëm. Gjithashtu, vëmendja është kthyer edhe tek mikro-influencerët, njerëzit me më pak ndjekës, të cilët nuk kërkojnë aq shumë para për postime. Por si gjithmonë, emrat e mëdhenj mbeten në në radhë të parë.

SocialMediaToday

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0