Ja pse çdo sipërmarrës duhet të mundohet të bëhet monopolist

Ja pse çdo sipërmarrës duhet të mundohet të bëhet monopolist


Për shembull, monopolet natyrore ndodhin kur është e pamundur për të tjerët të ofrojnë mallra konkuruese për shkak të kostove të larta të fillimit të biznesit. Shumica e formave të infrastrukturës konsiderohen monopole natyrore, pasi krijimi i një rrjeti të ri rrugor ose rrjeti energjetik, veçanërisht pasi tashmë ekziston një i parë, është tepër i kushtueshëm.

Lexoni: Kufjet AirPod i dhanë Apple fuqi gati monopoliste mbi përdoruesit

Reputacioni i keq i monopolit vjen kryesisht për shkak të shfrytëzimit të lidhjeve politike për të “hequr qafe” konkurencën në vend të të vepruarit si një sipërmarrje që krijon vlera dhe zgjidh probleme. Kjo rezulton në zhvatjen e pasurisë nga biznesmeni monopolist dhe politik. Por ndërtimi i një biznesi me të cilin asnjë sipërmarrës tjetër nuk mund të konkurojë, i bën mirë konsumatorëve, të cilët do të fitojnë më shumë nga sipërmarrësit e tjerë që hyjnë në tregjet e tjera, duke gjeneruar kthime më të mëdha në planin afatgjatë.

Këtu janë katër mënyra se si mund të shndërroni biznesin tuaj jo vetëm në një kryesues të tregut, por në një monopol të shëndetshëm.

  1. Krijoni vlera të pazëvendësueshme

Kjo mund të duket e qartë, por shumë sipërmarrës nuk arrijnë ta vendosin kënaqësinë e konsumatorit si qëllim kryesor të biznesit të tyre. Nëse krijoni më shumë vlerë për klientët tuaj sesa konkurentët tjerë – natyrisht që ju dilni fitues.

Lexoni: Si të ndryshosh një treg? 3 Njerëz mjaftojnë

  1. Ofroni zbritje

Nocioni që ju duhet të rrisni sa më shumë çmimin për produktet tuaja është një mit. Puna juaj si sipërmarrës është të gjeni një strukturë kostoje që ofron një fitim edhe nëse kërkoni një çmim relativisht të ulët.

  1. Prodhoni atë që konsumatorët nuk e dinë që e duan

Askush nuk e dinte që njerëzit donin një smartphone para se të ekzistonte një i tillë, ashtu si askush nuk e dinte se ata donin një automobil para se të ekzistonte një i tillë. Me fjalë të tjera, mos u përpiqni të prodhoni atë që klientët tuaj thonë se duan – prodhoni atë që mendoni se do të duan. Cilësia, siç thonë ata, do të tejkalojë pritshmëritë e një klienti. Mënyra më e mirë për ta bërë këtë është duke ofruar diçka inovative, pa të cilën ata nuk mund të jetojnë.

  1. Jini njeri parimor

Ekzistojnë dy mënyra për t’u bërë të suksesshëm: Ose bëhuni ju të mirë ose bëni të tjerët të duken më keq. Është e lehtë të joshesh për të përdorur mashtrimet dhe favoret për të mposhtur konkurentët, por kjo nuk është ajo çfarë sipërmarrja përfaqëson. Sipërmarrësit parimorë që ofrojnë vlera mbi gjithçka tjetër janë heronjtë e vërtetë të tregut.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0