Ja cili është rrjeti më i ri social - Business Magazine Albania

Ja cili është rrjeti më i ri social


Legot bëhen “social” me një aplikacion që është menduar të jetë i sigurtë për fëmijët më pak se 13 vjeç, duke u dhënë mundësi të rinjve në të gjithë botën të lidhen në një komunitet kolegësh për të shpërndarë krijimet e tyre dhe për të ndërvepruar me disa nga personazhet Lego.

Që nga fillimi i 2017-tës deri sot aplikacioni është lançuar në SHBA, Britani, Francë, Gjermani, Danimarkë, Austri, Zvicër dhe Itali.

Lexoni: Ja çfarë bën kompania ‘Lego’ që ky djalosh të marrë vëmendjen e babait të tij

Lego janë një gjuhë vizive botërore që fëmijët i kuptojnë dhe i përdorin për t’u shprehur. Tastiera emoji Lego është një tjetër hap para. Kjo lloj tastiere me emotions, ngjitësa dhe fraza të shkuara i jep mundësi fëmijëve të përdorin aplikacionin LEGO Life në mënyrë të sigurtë dhe të bëjnë biseda të thjeshta, universale, pozitive dhe argëtuese”, thotë Rob Lowe, drejtori i Lego Life.

Për të qenë i sigurtë aplikacioni i ndalon fëmijët të shpërndajnë informacione personale, foto apo çdo gjë tjetër që bën të mundur identifikimin apo vendndodhjen e tyre.

Kur përdoruesi hap një llogari, i jepet një emër i krijuar nga gjeneruesi i emrave që kombinon tre fjalë rastësore, si për shembull, “Zoti President Delfin”, fotot e profilit nuk janë foto reale dhe përmbajtja e komentet monitorohen nga punonjës të Lego.

burimi: BotaSot

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0