Ja çfarë duhet të bëni sipas shkencës që të mendoni si "të rinj" - Business Magazine Albania

Ja çfarë duhet të bëni sipas shkencës që të mendoni si “të rinj”


Nëse do të ndihesh më i ri, nuk ka zëvendësim me jetesën e shëndetshme dhe shkuarjen në palestër. Por po sikur të kërkosh të mendosh si një më i ri në moshë?

Truri ynë është jashtëzakonisht elastik, madje duke mundësuar rritjen e qelizave të reja të trurit në moshën e rritur, por edhe ky organ vjen një moment dhe plaket. Njerëzit e përjetojnë këtë ndërsa memoria fillon e “shket”, por shkencëtarët mund të shikojnë ndryshimet fizike në një tru më të vjetër kur ata ekzaminojnë detajet si sasia e masës gri dhe asaj të bardhë në skanimet e trurit.

A ka ndonjë mënyrë për të ngadalësuar orën natyrale në këtë nivel fizik dhe për t’i dhënë trurit një shtysë që të ngjajë me atë të një personi të ri? Një studim i fundit ka sugjerime në lidhje me këtë.

Cila është kjo ndërhyrja mrekulli? Asgjë më shumë se praktika e një meditimi të thjeshtë. Kur skuadra e kërkimit përdori një program kompjuteri të specializuar për të vlerësuar “moshën e trurit” të 50 medituesve përkundrejt 50 jo medituesve, ai gjeti se “medituesit me përvojë kanë tru që mesatarisht duken 7.5 për qind më të rinj se ata që nuk meditojnë,” raportohet në blogun “British Psychological Society Research Digest”.

Efektet dukeshin veçanërisht dramatikë për pjesëmarrësit më të vjetër. “Medituesit më të vjetër kishin një tru që dukej se ishte i ruajtur mirë, duke sugjeruar se meditimi sjell mbrojtje kundër humbjes së qelizave të trurit të shoqëruara me moshimin,” vëren blogu.

Edhe pse intrigues, kërkimi nuk është përfundimtar. Mundet që njerëzit që meditojnë të bëjnë gjëra të tjera që e mban trurin e tyre të ri, ose që njerëzit me tru që plaket më ngadalë janë më të prirur të meditojnë. Por rezultatet sugjerojnë një tjetër arsye më të mundshme se përse një praktikë e thjeshtë meditimi mund të jetë një ide e mirë.
Përveç benefiteve si reduktues stresi, meditimi është sugjeruar për çdo gjë që nga rritja e kreativitetit deri te rritja e përfitimeve ekonomike.

 

/Shkruar nga Jessica Stillman dhe publikuar nga Inc.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0