Ish-bashkëshortja e Jeff Bezos bëhet gruaja më e pasur në botë

MacKenzey Sccot

MacKenzie Scott, filantrope, shkrimtare dhe ish-bashkëshortja e CEO-s së Amazon, Jeff Bezos, është bërë gruaja më e pasur në botë. Pasuria e Scott ka kapur vlerën 68 miliardë dollarë, duke kaluar në renditje edhe trashëgimtaren e “L’Oréal”, Francoise Bettencourt Meyers, sipas revistës “Bloomberg”.

Scott mori pas divorcit çerekun e aksioneve të Bezos te Amazon, pas marrëveshjes për divorcin të arritur në vitin 2019, që përbënin 4% të të gjithë aksioneve të kompanisë, në atë kohë me vlerë 35 miliardë dollarë. Sot, Scott është edhe njeriu i 12 më i pasur në botë.

Lexoni: Facebook vendos rregulla të reja për postimet gjatë zgjedhjeve

Në korrik, ajo deklaroi se kishte dhuruar 1,7 miliardë dollarë te 116 organizata në të cilat përfshiheshin edhe universitete të komunitetit afro-amerikan. Më vonë ajo nënshkroi nismën “Giving Pledge” të ndërmarrë nga Warren Buffett dhe Bill e Melinda Gates, ku inkurajohen pasanikët që të japin më shumë nga të ardhurat e tyre për bamirësi. Bezos, i cili është njeriu më i pasur në botë, nuk e ka nënshkruar ende këtë nismë.

Aksionet e Amazon pësuan një rritje në vlerë me 28% në tre muajt e fundit dhe më shumë se 90% që nga fillimi i vitit, sipas të dhënave nga “Refinitiv”. Rritja bëri që pasuria e Bezos të arrijë mbi 200 miliardë dollarë.

Në fillim të javës, Elon Musk kaloi në renditje Mark Zuckerberg duke u bërë njeriu i tretë më i pasur në botë, pasi aksionet e Tesla u rritën në vlerë me 12%.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale