Intuita apo të dhënat: Si duhet ta drejtoni biznesin tuaj? - Business Magazine Albania

Intuita apo të dhënat: Si duhet ta drejtoni biznesin tuaj?

Me rritjen e numrit të njerëzve që studiojnë MBA(Master of Business Administration) në vitet e fundit, ka pasur një rritje përkatëse në mbështetjen në analitikat ose të dhënat në vendimet e biznesit. Nëse nuk keni të dhëna për të mbështetur pozicionin tuaj, ju dukeni si të papërgatitur, madje edhe joprofesionistë.

Por, kjo mbështetje në të menduarit analitik është në kundërshtim me atë se sa shumë drejtues mendojnë, veçanërisht sipërmarrësit. Shumë nga këta njerëz do t’ju tregojnë se sa e rëndësishme është që ata të mbështeten në intuitën ose ndjenjat e tyre kur marrin vendime.

Megjithatë, ajo që ndodh në shumicën e kompanive është se ndërsa ato rriten dhe rriten, vendosen gjithnjë e më shumë rregulla, të cilat zakonisht detyrojnë të mbështeten më shumë në analitikë dhe më pak në intuitë kur marrin vendime. Por, a është kjo një gjë e mirë?

Analizat kundrejt intuitës
Shumë nga gurutë klasikë të menaxhimit kanë studiuar nëse vendimet duhet të bazohen më shumë në analitikë apo intuitë. Dhe ata kanë zbuluar se vendimet e bazuara në analiza janë, në pjesën më të madhe, më shpesh të sakta.

Megjithatë, përhapja ose devijimi standard i rezultateve të mundshme të atyre vendimeve të drejtuara në mënyrë analitike është shumë më i gjerë se sa ato të bazuara në intuitë.Me fjalë të tjera, përdorimi i intuitës mund të mos ju sjellë goditjen perfekte në qendër.

Kjo sepse intuita është rezultat i shikimit të shumë situatave me kalimin e kohës. Është ndërtuar përmes ekspozimit dhe përvojës dhe më pas drejton aftësinë tuaj për të vlerësuar një situatë. Kjo është arsyeja pse ai mund t’ju ndihmojë t’ju udhëzojë nëpër situata për të cilat të dhënat mund të jenë të verbër.

Lexo edhe:Hendeku gjinor i pagave do të zgjerohet, pasi kompanitë pa vetëdije miratojnë këtë politikë të punës: “Burrat në radhë të parë”

Të menduarit shpejt dhe ngadalë
Sfida me të cilën përballen organizatat moderne, veçanërisht ato që janë duke u shkallëzuar ose që kanë shkallëzuar, është se analitika nxjerr jashtë intuitën si sistemi kryesor udhëzues për vendimmarrje. Kjo sepse e forta e nxjerr gjithmonë të butin. Por, kjo është arsyeja pse është bërë më kritike se kurrë që organizatat të rikthejnë aftësinë për të përdorur intuitën si një mbrojtje kundër vendimmarrjes së pastër analitike.

Siç shkroi psikologu i famshëm Daniel Kahneman në librin e tij Thinking, Fast and Slow, ndonjëherë mund të jetë shumë e dobishme të jeni në gjendje të merrni një vendim të shpejtë bazuar thjesht në instinktin tuaj të brendshëm. Megjithatë, qasja ngadalë e një problemi përmes analizës mund të jetë gjithashtu jashtëzakonisht efektive.

Problemi është se të menduarit e ngadaltë ka shtyrë të menduarit e shpejtë — gjë që është një gabim sepse organizata juaj mund ta gjejë veten duke shkuar në rrugën e gabuar më shpesh dhe me një ritëm më të shpejtë. Si udhëheqës, ju duhet ta detyroni organizatën tuaj të përdorë mendjen e saj në disa situata.

Qasja më e mirë
Me fjalë të tjera, me të dhëna të kufizuara, çfarë duhet të bëjë organizata? Por, kur arrihet një përfundim i shpejtë dhe nuk ndihet i drejtë ose është shumë i rrezikshëm, shtoni analiza më të thella për të përmirësuar shanset që të mos keni një humbje katastrofike. Bëni kujdes. Kemi parë shumë shpesh se si drejtuesit mund të mashtrohen kur analiza anulon intuitën e tyre.

Mos lejoni që kjo të ndodhë me ju. Kur merrni një qasje të ekuilibruar që përdor analizën dhe intuitën, ju vetëm rritni shanset tuaja për sukses.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0