Inteligjenca artificiale zbulon COVID-19 përmes zërit - Business Magazine Albania

Inteligjenca artificiale zbulon COVID-19 përmes zërit

Diagnostikimin i infeksioneve Covid-19 vjen edhe falë inteligjencës artificiale (IA), sipas kompanisë ”Neosperience” me qendër në Milano. Testi i ri diagnostikues është në gjendje të vlerësojë të dhëna të tilla si frekuenca e frymëmarrjes, stresi gjatë një dialogu dhe kollitja e pacientëve duke dhënë kështu një kontribut vendimtar në diagnozën e infeksioneve Covid-19.

Duke analizuar një audio grafie që përmban një bisedë të shkurtër ose disa kollitje, ky sistem është, në fakt, në gjendje të identifikojë njerëzit që kanë tingujt karakteristikë të infeksionit. Siç shpjegon kompania në një shënim, bëhet fjalë për vlerësimin e sinjaleve fiziologjike të regjistruara tradicionalisht me auskultim manual përmes sistemeve teknologjike të inteligjencës artificiale, përpunimin e tyre përmes përdorimit të pajisjeve personale individuale (smartfonë, tabletë dhe kompjuterë) dhe bërjen e mundshme automatike përpunimit të tyre.

”Ky është vetëm fillimi i një projekti që ka një potencial të jashtëzakonshëm sepse përpunimi i këtyre të dhënave mund të përdoret në mënyrë efektive si sinjale parashqyrtimi”, nënvizojnë studiuesit Alessandro Nizardo Chailly dhe Giuseppe Andreon, përkatësisht CEO dhe themelues i Capsula dhe profesor në Universitetin Politeknik të Milanos është këshilltari shkencor i Capsula.

ANSA

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0