Instat: tregtia online, as nga 6% e kompanive - Business Magazine Albania

Instat: tregtia online, as nga 6% e kompanive

tregtia online

Përdorimi i teknologjisë ishte sfida dhe mundësia më e madhe e këtyre muajve. Megjithë angazhimin e kompanive shqiptare, të dhënat zyrtare të mëparshme, tregojnë se tregu ishte larg përgatitjes dhe niveli i përdorimit të teknologjisë ishte i ulët.

Raporti i Institutit Shqiptar të Statistikave, tregon se vitin e kaluar vetëm 5.8% e bizneseve shqiptare shisnin nëpërmjet internetit. Pothuajse në të njëjtin nivel të një viti më parë.

Peshën më të madhe të tregtisë online e zënë ndërmarrjet, që ushtrojnë aktivitet në fushën e informacionit dhe komunikimit me 28.5 %, pasuar nga hotelet dhe restorantet me 12.8% dhe shërbimet administrative dhe mbështetëse me 9.7%.

Pavarësisht ritmit rritës ndër vite, tregtia online në Shqipëri është ende e dobët dhe gati në faza embrionale. Kjo pasi edhe në rastin kur porosia merret online, pagesa bëhet cash në momentin e dorëzimit, duke mos e mbyllur ciklin e plotë të tregtisë online.

Lexo: Gerti Boshnjaku: Ja si platforma që po lancojmë do të ndihmojë biznesin në kohë krize, por edhe më pas

Niveli i ulët i tregtisë online, sipas ekspertëve lidhet me informalitetin të lartë, dominimit të transaksioneve cash dhe një përdorim ende të ulët të instrumenteve elektronike të pagesave.

Sipas raportit, shfrytëzimi i mundësive të teknologjisë së informacionit dhe komunikimit nga biznesi shqiptar mbetet i kufizuar. Rreth 97% e ndërmarrjeve, që kanë kompjuter dhe njëkohësisht lidhje interneti, por, më pak se gjysma e bizneseve të anketuara, rreth 44.5%, kanë një faqe të tyre në internet. Për më tepër, ky tregues paraqitet në rënie për të katërtin vit radhazi.

Sipas të dhënave zyrtare, përdorimi i internetit është rritur ndjeshëm. Aktualisht mbi 73% e popullsisë ka akses në internet. Por, faqet e internetit nuk shihen ende si “dyqani” i tyre në marrëdhënie me klientin.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0