INSTAT: Diaspora shqiptare gati 1.7 mln persona - Business Magazine Albania

INSTAT: Diaspora shqiptare gati 1.7 mln persona

Diaspora shqiptare

30 vite nga hapja e kufijve të Shqipërisë, gati 1.7 milionë shqiptarë rezultojnë të gjenden jashtë kufijve të vendits. Sipas Raportit për Diasporën, publikuar nga Instituti Shqiptar i Statistikave, numri i shqiptarëve të larguar për të jetuar jashtë vendit gjatë 1990-2020 arriti në 1.684.135 persona, ku 884.719 janë meshkuj dhe 799.416 janë femra.

Shifrat tregojnë se diaspora është e një moshe relativisht të re. 19% e saj është mes moshës (0-14 vjeç). Moshat 5-64 vjeç përbëjnë rreth 76% dhe 5% e diasporës janë mbi 65 vjeç.

Prirjet e fundit janë për emigracionin drejt Gjermanisë. Sipas INSTAT, në vitin 2015, numri i emigrantëve shqiptarë në Gjermani filloi të rritej me një normë vjetore rreth 35%, duke e kthyer këtë vend si destinacionin kryesor të tyre. Ndaj pesha e emigrantëve drejt Gjermanisë u rrit 4 herë në 5 vitet e fundit, duke kaluar nga 1,3% në vitin 2015 në mbi 4% këtë vit.
Arsyet e emigracionit janë kryesisht: punësimi, arsimimi dhe arsye familjare.

Lexo: Zhvillimin e Shqipërisë, si e mendon një profesionist shqiptar, i lindur dhe rritur në Zvicër

Dy destinacionet kryesore të para, Italia dhe Greqia kanë numrin më të madh të shqiptarëve që jetojnë jashtë vendit. Të dyja zë bashku kanë rreth 75% të emigrantëve. Pas tyre vjen SHBA, Gjermania, Mbretëria e Bashkuar, Kanadaja, Belgjika, etj.

Gjatë viteve 1990, pjesë e migrimit u bënë të rinjtë dhe meshkujt. Pas dhjetë vitesh, pjesë e emigracionit ishin edhe familjarë, studentë që nuk riktheheshin pas përfundimit të studimeve. Së fundi, pjesë e emigracionit janë bërë edhe familje të reja, kryesisht profesionistë.

Në fakt, Censi i gati 10 viteve më parë nxori në pah faktin se ka pasur një humbje neto të popullsisë prej 269 mijë personave në periudhën 2001-2011. Duke përllogaritur imigracionin dhe rritjen e popullsisë, largimi real i shqiptarëve në atë periudhë vlerësohet të jetë rreth 482 mijë shqiptarë.
Vitet e fundit, krahas emigracionit në nivele të larta, ka pasur edhe një ulje theksuar të numrit të lindjeve, duke rritur moshën mesatare të popullsisë në vend.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0