Instagram po kthehet në platformën më të madhe e-commerce - Business Magazine Albania

Instagram po kthehet në platformën më të madhe e-commerce

~4 minuta lexim


Influencers dhe kompanitë që punojnë me markat në Instagram së shpejti do të jenë në gjendje të përdorin funksionalitetin checkout (arkës) brenda aplikacionit, për të cilën kompania filloi testimin që në muajin Mars, sipas The New York Times.

Lexoni: Nën moton “E ardhmja është private” Facebook sjell 5 njoftimet më të rëndësishme nga konferenca F8

Funksionaliteti Checkout në aplikacion u mundëson konsumatorëve të vendosin çmimin e produktit në një postim, të zgjedhin detajet e produktit si madhësia dhe ngjyra përpara se të klikojnë mbi një buton “Checkout in Instagram” dhe të fusin informacionin e pagesave dhe të transportit për të përfunduar blerjen, të gjitha pa u larguar nga aplikacioni.

Për të filluar, 23 marka do të punojnë me 55 llogari krijuese të përmbajtjes. Instagram aktualisht nuk merr pjesë parash në shitjet, por tarifon markat që përdorin shërbimin e checkout.

Përgjigjia për këtë funksionalitet ka gjasa të jetë një hap tjetër në procesin e shndërrimit të Instagram si një platformë e-commerce e plotë.

Checkout në aplikacion përfundimisht mund të vihet në dispozicion të të gjitha markave dhe influencers, madje edhe të përdoruesve të rregullt, duke bërë që shumica e postimeve, pse jo dhe të gjitha të jenë gati për t’u shitur. Nëse kjo do të ndodhë, do të jetë më e lehtë për Instagram të bëhet një destinacion pazari, sepse do të ofronte një eksperiencë të qëndrueshme dhe të efektshme të checkout.

Lexoni: Mark Zuckerberg: “E ardhmja e Facebook nuk janë vetëm reklamat”

Është e mundur që funksionaliteti të jetë në dispozicion për shumicën e tregtarëve dhe influencers të tyre të zgjedhur, pasi kjo do t’i jepte Instagram përvojë të unifikuar. Instagram mund t’u japë të gjithë përdoruesve këto mjete, sepse do të ndihmonte në përfshirjen e përdoruesve në platformën e saj të e-commerce dhe potencialisht të ndërtonte reputacionin e saj si një opsion për shitje me pakicë.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0