Kur përdoruesit e Instagram përdorin një foto ose video në seksionin “Explore”, përdoruesit mund të fillojnë të shohin reklama, teksa lëvizin përmes përmbajtjes. Ndryshimet do të futen gjatë disa muajve të ardhshëm.
Është një tjetër mënyrë që Instagram të lejojë që markat të jenë përpara klientëve potencialë. Rreth 80% e njerëzve që ndjekin një biznes në Instagram dhe thanë se skedari “Explore”, mund t’i ndihmojë ata të gjejnë biznesin apo produktin tjetër që ata mund të duan. Kompania tha se më shumë se gjysma e llogarive në Instagram përdorin “Explore” çdo muaj.
Lexo: 3 Mënyra si të përdorni story-t e Instagramit për të rritur markën tuaj
Për reklamuesit, kjo është një mundësi për të qenë pjesë e asaj që është relevante në aspektin kulturor dhe është një mënyrë për të arritur tek audiencat e reja që kërkojnë të zbulojnë diçka të re.
Ky është vetëm njoftimi më i fundit i produktit për Instagram, i cili muaj më parë tha se ishte duke hapur mundësinë për reklamuesit për të promovuar postimet nga “ndikuesit”, ose përdoruesit të cilët punojnë për të promovuar shërbimet ose produktet e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.