Huawei, sapo tejkaloi kompaninë Apple


 

Gjigandi elektronik kinez Huawei ka tejkaluar Apple për t’u bërë shitësi i dytë i smartphonëve në mbarë botën, sipas statistikave të International Data Corp. (IDC).

Ky avancim vjen kur shitjet e smartfonëve po pësojnë rënie në nivel global dhe Huawei po përballet me hetime të vazhdueshme në lidhje me sigurinë e pajisjeve të tyre dhe akuza për mashtrim.

Huawei ishte i vetmi prodhues i smartfonëve që pa një rritje të porosive në tremujorin e parë të vitit 2019. Kompania shënoi rritje vjetore mbi 50.3% në tremujorin e parë dhe mori 19% të tregut botëror, raporton IDC.

Kjo e vë kompaninë përpara Apple dhe në një pozitë të përshtatshme që përfundimisht të tejkalojë edhe Samsung-un si shitësi më i madh i smartphonëve. Porositë e smartfonëve ranë me 30.2% për Apple në tremujorin e parë të vitit 2019 krahasuar me të njëjtën periudhë një vit më parë.

Apple mban 11.7% të tregut botëror në tremujorin e parë të vitit 2019, ndërsa Huawei tani pretendon për 19%. Ky është një ndryshim i rëndësishëm nga tremujori i parë i vitit 2018, kur Apple përbënte 15.7% të tregut të smartfonëve në mbarë botën dhe Huawei vetëm 11.8%.

Samsung pa aksionet e tij të bien me 8.1% në tremujorin e parë të vitit 2019, megjithëse ende mban vendin e parë me 23.1% të tregut global të smartfonëve.

Huawei po rritet ndërsa rivalët luftojnë për t’u ringjallur

Apple dhe Samsung nuk janë kompanitë e vetme të mëdha që kanë përjetuar pasojat e një tregu të ngadalësuar të smartfonëve. Google njoftoi në raportin e saj të fundit të të ardhurave se shitjet e smartfonëve të saj Pixel po bien dhe divizioni i lëvizshëm i LG-së kohët e fundit njoftoi shitjet e tremujorit të parë prej $ 1.34 miliardë, nga 2.01 miliardë dollarë në të njëjtin tremujor të vitit të kaluar.

Huawei në mars pati rezultate financiare rekord. Për 2018-ën, të ardhurat e saj kaluan 100 miliardë dollarë për herë të parë, duke u rritur 19.5% në krahasim me vitin e kaluar. Numri i përdorimit të smartfonëve Huawei u rrit me 45% në 2018.

Një pjesë e suksesit të Huawei mund t’i atribuohet portofolit të saj të gjerë të produktit, i cili përfshin edhe telefonat me cilësi të lartë, të tilla si Mate dhe P. Modelet premium të kompanisë gjithashtu krijuan një lidhje të fortë markash për këto produkte më të lira, tha IDC.

Apple, ndërkohë, po lufton për të garuar me rivalët pavarësisht programeve të saj të tregtisë dhe uljes së çmimeve në Kinë, veçanërisht pasi konkurrentët po përgatisin modele të reja me lidhje 5G dhe dizajne të palosshme.

Apple tani po ndryshon strategjinë e saj për t’u përqëndruar në fusha të tjera të produkteve, të tilla si shërbimet, për të kompensuar ngadalësimin e shitjeve të iPhone. Të ardhurat nga divizioni i shërbimeve të saj arritën një nivel të lartë prej 11.5 miliardë dollarësh, tha kompania në raportin e saj të fundit të të ardhurave. Ajo  ka në plan të lëshojë një shërbim të ri televiziv me pagesë dhe një shërbim të lojrave për të rritur më tej segmentin e produkteve.

/BusinessInsider.

 

 

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale