Huawei ka shitur 200 milionë telefona që nga fillimi i vitit

Huawei ka shitur 200 milionë telefona që nga fillimi i vitit


Huawei po e kalon vitin 2019 në vështirësi për shkak të sanksioneve tregtare nga Shtetet e Bashkuara të Amerikës, të cilat po ndikojnë në shitjen e telefonave të mençur por edhe në industrinë e telekomunikacionit.

Por megjithatë, kjo nuk e ka penguar prodhuesin kinez të kalojë një tjetër vit rekord. Kompania ka deklaruar se ka shitur 200 milionë telefona gjatë vitit 2019. Vitin e kaluar kompania e arriti këtë objektiv 64 ditë më vonë sesa në vitin 2019.

Lexoni: Gjermania injoron tarifat e presidentit Trump ndaj pajisjeve të Huawei

Sanksionet amerikane të vendosura në muajin maj nga SHBA-të, nënkuptojnë se shërbimet mobile të Google nuk mund të përdoren në telefonat Huawei. Ky ndalim është ndjerë më shumë në modelin Huawei Mate 30, i cili pati një debutim të kufizuar jashtë Kinës për shkak se nuk vinte me aplikacionet e Google përfshirë Play Store.

Volumi i shitjeve kryesisht po vjen nga një valë patriotike – ku përdoruesit kinezë vendosën ta mbështesin Huawei-n në këto kohëra të vështira që po kalon. Gjithashtu, ky sukses mund t’i atribuohet edhe performancës së mirë botërore në tre mujorin e parë ende pa hyrë në fuqi sanksionet.

Gsmarena

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0