Hoteli suedez që po i kthen dhomat në restorante të pop-up - Business Magazine Albania

Hoteli suedez që po i kthen dhomat në restorante të pop-up

Nuk është më lajm se Suedia ka ndërmarrë një qasje shumë të ndryshme për të ndaluar përhapjen e Covid-19. Vendi skandinav ka qenë në vëmendje të mediave për të mos zbatuar urdhrat mbi izolimin e rreptë, ndryshe nga shumë shtete të tjera të botës. Por kjo nuk do të thotë se bizneset janë të zakonshme në Suedi. Ndërsa, mund të shihni fotografi të restoranteve të mbushur dhe parqeve me diell të mbushura me suedezë që shkojnë për të shijuar ditën, realiteti është që pandemia gjithashtu ka marrë një tarifë në jetën e përditshme atje, veçanërisht për industrinë e mikpritjes. Rreth kësaj periudhe të vitit, Lidköping Stadshotellet (një qytet në Suedi), që do të thotë “hotel qytet”, ka shumicën e dhomave të tij të zënë dhe shumë mysafirë që hanë jashtë në restorantin e hotelit.

Por këtë Mars, u bë shumë e dukshme për Jesper Alfredsson, menaxherin e hotelit dhe stafin e tij që pandemia kishte ndikuar në mënyrë dramatike në prenotimet e tyre. Rezervimet për strehimin, restorantin dhe konferencat ishin zvogëluar, duke arritur kulmin në rreth 70% të biznesit në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Rënia e klientëlës e detyroi Alfredsson dhe ekuipazhin e tij të mblidhen së bashku dhe të përpiqen t’i përgjigjen një pyetjeje: “Si mund ta bëjmë të sigurt që të ftuarit të vijnë këtu?”

Ata tregojnë se në ato momente, një punonjës sugjeroi diçka që Lidköping Stadshotellet nuk e kishte bërë kurrë më parë. Duke shërbyer darkën e restorantit në dhoma! Meqenëse hoteli ishte i zbrazët, Alfredsson dhe anëtarët e tjerë të ekipit vendosën të provojnë idenë dhe të shënddrojnë dhomat si restorante personale për mysafirë që duan të darkojnë në paqe. “Shumica e njerëzve ende nuk duan të dalin jashtë sepse këtu në Suedi, ne mund të dalim jashtë, por njerzit ende kanë frikë nga takimet me shumë njerëz, kështu që ne menduam se ndoshta është një alternativë e mirë,” shprehet Alfredsson.

Menaxheri dhe stafi i tij realizuan “67 Pop Up Restaurant” në mes të marsit, duke përdorur 67 dhoma në hotel e kështu u frymëzuan për emrin. Sipas tij, koncepti i tyre është unik edhe në Suedi. Ai ka parë që hotele të tjera i reklamojnë dhomat e tyre si vende për të punuar nga distanca, por asnjëri nuk i ka shndërruar ato në restorante pop-up. Hoteli në përgjithësi merr rezervim pop-up për dy deri në 12 persona, me një mundësi për të prenotuar dhomën për natën. Për grupet prej 12 ose më shumë, ekziston një “dhomë sekrete” që hoteli zakonisht nuk ua jep me qira mysafirëve të vecantë. Kjo hapësirë e veçantë është më e madhe se të gjitha dhomat e tjera. Kur të ftuarit kontrollohen, ata çohen në dhomën e tyre të rezervuar, ku gjejnë një tavolinë të vendosur për vaktin me qirinj të ndezur dhe muzikë duke luajtur në sfond. Pasi klientët vendosin se çfarë do të donin të hanin nga menyja e restorantit brenda dhomës, ata mund të telefonojnë hotelin dhe të vendosin porosinë e tyre. Kur vakti i tyre është gati, stafi i hotelit e dërgon atë nga restoranti te mysafirët. Nuk kushton më shumë për të darkuar në një restorant pop-up, çmimi që paguajnë klientët varet nga ajo që ata porosisin nga menuja. Një vakt kryesor kushton rreth 200kr, që është pak më shumë se 20 dollarë. Në darka mund të shijojnë pjatat si Toast Skagen, një sanduiç me karkaleca të hapur me qepë të kuqe, rrikë, limon dhe majonezë mbi bukë me salcë kosi, ose shnitzel me mish viçi me salcë vere të kuqe, limon, kapers, bizele, gjalpë të ankoruar dhe patate të pjekura.

Pije, të tilla si Manhattans, xhin dhe tonikë, kafe dhe çaj, janë gjithashtu të disponueshme. Sipas Alfredsson, janë marrë masa për të shërbyer ushqimin në një mënyrë të sigurt dhe gjithçka në dhomë pastrohet pasi të ftuarit largohen diçka që nuk ka qenë problem sepse në përgjithësi, ekziston vetëm një rezervim pop-up për dhomë në një natë të caktuar. Kur rezervimet mbarojnë pas dy orësh e gjysmë, të ftuarit paguajnë për vaktin e tyre ndërsa kontrollohen nga hoteli. Koncepti i restorantit pop-up ka marrë një përgjigje pozitive nga mysafirë, të cilët vijnë kryesisht nga rrethi i Lidköping, thotë Alfredsson. Konsumatorët kanë vlerësuar të hahet brenda një dhome hoteli si një alternativë në vend që të ulen në një dhomë ngrënie të mbushur me njerëz. Ata ende mund të dalin jashtë dhe të marrin një ndjesi në restorant, por të mos ndjehen të shqetësuar për shëndetin e tyre. Koncepti ka ndihmuar Lidköping Stadshotellet të mbështesë biznesin e tij, ndërsa gjithashtu të nxjerrë në pah hotelin si një mundësi të rëndësishme për njerëzit.

“Ne kemi treguar se jemi të hapur dhe jemi edhe në biznes,” thotë Alfredsson. Ndërsa shndërrimi i dhomave në restorante pop-up ka qenë i mirë si për hotelin ashtu edhe për mysafirët e tij, menaxheri thotë se rezervimet po vijnë akoma, kështu që ai dhe ekipi i tij do të vazhdojnë të ofrojnë opsionin pop-up deri në momentin që do përfundojë pandemia.

“Ne ndoshta do ta bëjmë atë për sa kohë që kemi rezervime për të dhe për aq kohë sa kemi kufizime,” thotë Alfredsson.

Pasi gjërat të kthehen në normalitet, ai nuk mendon se klientët e restorantit do të duan të darkojnë brenda një dhome hoteli.

“Nuk mendoj se të ftuarit do të kenë të njëjtën nevojë për të ngrënë vetëm kur kufizimet sociale të jenë zhdukur,” u shpreh Alfredsson.

FORBES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0