Hong Kong kryeson listën e qyteteve më të shtrenjta në botë

Hong Kong kryeson listën e qyteteve më të shtrenjta në botë

Hong Kong

Hong Kongu është qyteti më i shtrenjtë në botë për të huajt, sipas një studimi të kompanisë amerikane Mercer.

Gjashtë nga 10 qytetet më të shtrenjta për të huajt janë në Azi. Hong Kong e merr titullin si qyteti më i shtrenjtë në botë, për të dytin vit radhazi, pavarësisht se u trondit nga protestat për disa muaj. Hong Kongu zë vendin e pare, kryesisht për shkak të çmimeve të larta të banesave.

Pas tij vjen kryeqyteti i Turkmenistanit, Ashgabati. Çmimet e larta në Ashgabat thuhet se janë pasojë e inflacionit të lartë në Turkmenistan.

I treti në listën e Mercerit është kryeqyteti i Japonisë, Tokio.

Studimi mat koston e 200 gjërave – përfshirë strehimin, transportin, ushqimin, veshjet, sendet shtëpiake dhe argëtimin – në 209 qytete.

Gjashtë qytete aziatike u renditën në mesin e 10 qyteteve më të shtrenjtave për të haujt në studimin e 26-të të kostos vjetore të Mercer-it.

Singapori dhe New York u rradhitën në vendin e pestë dhe të gjashtë. Tre qytete zvicerane, zyrihu, Berni dhe Gjeneva u renditën përkatësisht në vent të katërt, të tetë dhe të nëntë. Shanghai dhe Pekini i Kinës u renditën në vend të shtatë dhe të dhjetë në listën e qyteteve më të shtrenjta.

Lexoni: Ky është shteti më i mirë në botë për të rritur fëmijët tuaj

Sondazhi zbuloi se qyteti më i shtrenjtë në Afrikë ishte Ndjamena (në vend të 15) në Çad, një vend përpara San Franciskos. Kryeqyteti i Nigerisë Lagos u rendit në vendin e 17-të, vetëm një vend përpara kryeqytetit britanik, Londrës.

Tel Aviv u rendit qyteti më i shtrenjtë në Lindjen e Mesme në vendin e 12, i ndjekur nga Dubai në vend të 23-të. Sipas studimit, qytetet më pak të shtrenjta ishin Tunis dhe Ëindhoek.

Studimi i Mercer-it është krijuar për të ndihmuar kompanitë të vendosin se sa duhet të paguajnë punonjësit e tyre jashtë shtetit. Sondazhi gjurmon koston e jetesës për të huajt. Renditja e këtij viti forcon trendin se qytetet aziatike dhe afrikane po bëhen më të shtrenjta për të huajt.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
2
2