H&M tërheq reklamën e uniformës së shkollës, pasi akuzohet për seksualizimin e fëmijëve - Business Magazine Albania

H&M tërheq reklamën e uniformës së shkollës, pasi akuzohet për seksualizimin e fëmijëve

HM

H&M ka tërhequr një reklamë për uniforma shkollore pasi u akuzua për seksualizim të fëmijëve të vegjël. Fushata tregoi një fotografi të dy vajzave të moshës së shkollës fillore nën sloganin: “Bëni ato koka të kthehen në modën e H&M-së për t’u kthyer në shkollë”.

Reklama në Australi tani është tërhequr dhe H&M ka kërkuar falje. Themeluesi dhe shefi ekzekutiv i Mumsnet, Justine Roberts tha se, reklama nuk duhet të ishte krijuar kurrë në radhë të parë.

Fushata u kritikua nga njerëzit në rrjetet sociale, me një etiketim “të poshtër” dhe një tjetër “të neveritshme”.

Në një deklaratë, H&M tha se kishte hequr reklamën, e cila ishte drejtpërdrejt vetëm në Australi.

“Na vjen thellësisht keq për ofendimin që ka shkaktuar dhe do të shikojmë se si i paraqesim fushatat në vijim.”

Zonja Roberts tha: “Përdoruesit e Mumsnet kanë qenë prej kohësh të shqetësuar për një kulturë të seksualizuar që zvarritet në jetën e fëmijëve, kjo është arsyeja pse ne filluam fushatën tonë Le Girls Be Girls në 2010.”

Fushata u bën thirrje shitësve me pakicë të angazhohen të mos shesin produkte që luajnë, theksojnë ose shfrytëzojnë seksualitetin e fëmijëve.

Zonja Roberts shtoi: “Është zhgënjyese të shohësh se, 14 vjet më vonë, shitësit me pakicë ende po krijojnë reklama të papërshtatshme që seksualizojnë para kohe vajzat e reja. Ndërsa ne jemi të kënaqur që H&M e ka pranuar gabimin e tyre dhe e ka hequr reklamën, ajo me të vërtetë nuk duhet të ishte krijuar kurrë në radhë të parë”.

Vitin e kaluar, shitësi me pakicë në internet Temu kishte një reklamë të ndaluar nga mbikëqyrësi i reklamave në Mbretërinë e Bashkuar për seksualizimin e një fëmije. Reklama tregonte një vajzë të moshës nga 8 deri në 11 vjeç e veshur me bikini në një pozë që ishte mjaft e rritur për një vajzë të moshës së saj, tha Autoriteti i Standardeve të Reklamimit (ASA).

Mbrojtësi gjithashtu ndaloi katër reklama të tjera për shfaqjen e imazheve dhe fotografive seksuale që objektivizonin gratë.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0