H&M tërheq reklamën e uniformës së shkollës, pasi akuzohet për seksualizimin e fëmijëve - Business Magazine Albania

H&M tërheq reklamën e uniformës së shkollës, pasi akuzohet për seksualizimin e fëmijëve

HM

H&M ka tërhequr një reklamë për uniforma shkollore pasi u akuzua për seksualizim të fëmijëve të vegjël. Fushata tregoi një fotografi të dy vajzave të moshës së shkollës fillore nën sloganin: “Bëni ato koka të kthehen në modën e H&M-së për t’u kthyer në shkollë”.

Reklama në Australi tani është tërhequr dhe H&M ka kërkuar falje. Themeluesi dhe shefi ekzekutiv i Mumsnet, Justine Roberts tha se, reklama nuk duhet të ishte krijuar kurrë në radhë të parë.

Fushata u kritikua nga njerëzit në rrjetet sociale, me një etiketim “të poshtër” dhe një tjetër “të neveritshme”.

Në një deklaratë, H&M tha se kishte hequr reklamën, e cila ishte drejtpërdrejt vetëm në Australi.

“Na vjen thellësisht keq për ofendimin që ka shkaktuar dhe do të shikojmë se si i paraqesim fushatat në vijim.”

Zonja Roberts tha: “Përdoruesit e Mumsnet kanë qenë prej kohësh të shqetësuar për një kulturë të seksualizuar që zvarritet në jetën e fëmijëve, kjo është arsyeja pse ne filluam fushatën tonë Le Girls Be Girls në 2010.”

Fushata u bën thirrje shitësve me pakicë të angazhohen të mos shesin produkte që luajnë, theksojnë ose shfrytëzojnë seksualitetin e fëmijëve.

Zonja Roberts shtoi: “Është zhgënjyese të shohësh se, 14 vjet më vonë, shitësit me pakicë ende po krijojnë reklama të papërshtatshme që seksualizojnë para kohe vajzat e reja. Ndërsa ne jemi të kënaqur që H&M e ka pranuar gabimin e tyre dhe e ka hequr reklamën, ajo me të vërtetë nuk duhet të ishte krijuar kurrë në radhë të parë”.

Vitin e kaluar, shitësi me pakicë në internet Temu kishte një reklamë të ndaluar nga mbikëqyrësi i reklamave në Mbretërinë e Bashkuar për seksualizimin e një fëmije. Reklama tregonte një vajzë të moshës nga 8 deri në 11 vjeç e veshur me bikini në një pozë që ishte mjaft e rritur për një vajzë të moshës së saj, tha Autoriteti i Standardeve të Reklamimit (ASA).

Mbrojtësi gjithashtu ndaloi katër reklama të tjera për shfaqjen e imazheve dhe fotografive seksuale që objektivizonin gratë.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0