Historia pas Rolex-it: si lindi “perandoria” e orës? - Business Magazine Albania

Historia pas Rolex-it: si lindi “perandoria” e orës?

Është fakt që kompania e famshme e orëve Rolex është një nga shembujt më tregues të markave luksoze në mbarë botën.

Lindja e një marke premium

Edhe pse Rolex është një markë zvicerane premium e orëve, ajo u themelua në Britani, konkretisht, në Londër në vitin 1905. Fillimisht quhej Wilsdorf and Davis (W&D), pasi ishte në pronësi të biznesmenit Hans Wilsdorf dhe kunatit të tij Alfred Davis.

Në vitin 1908, Willesdorf donte një emër tjetër për kompaninë e tij. Kështu ai regjistroi Rolex si markën tregtare të biznesit të tij. Në vitin 1910, kompania fitoi, për herë të parë, çmimin për aftësi të jashtëzakonshme kronometrike në Vjenë. Ndaj, marka ka arritur të bëhet një nga më të mirat në fushën e saj, falë epërsisë së saj kronometrike.

Në fakt, sipas asaj që raportohet, Rolex Watch Co. Ltd më vonë, ajo u regjistrua si MontresRolex SA në Gjenevë për shkak të taksave të larta të pasluftës të vendosura mbi mallrat e luksit. Në të njëjtën kohë, marka Montres Rolex SA zhvendosi bazën e saj të operacioneve në Gjenevë, Zvicër. Më pas u riemërua, Rolex SA.

Zhvillimi dhe progresi

Kur Hans Wilsdorf themeloi kompaninë e tij, ai kishte një përpjekje specifike për atë që donte të përfaqësonin orët e dorës që ai krijoi. Filozofia e kompanisë ishte që orët duhet të jenë pjesë integrale e jetës së pronarëve të tyre.

Edhe kur Rolex arriti këtë qëllim të veçantë, pronari i tij donte më shumë. Ai donte që produktet e kompanisë së tij të famshme të performonin jashtëzakonisht mirë, pavarësisht nga mjedisi në të cilin ndodhen. Ky fakt çoi në krijimin e markës Oyster Rolex, një nga markat e para të orëve dore të papërshkueshme nga uji. Kjo lëvizje ndryshoi lojën për Rolex njëherë e përgjithmonë.

Gjatë 50 viteve pasuese, u lëshuan shumë linja të orëve Rolex. Çdo koleksion i firmave Rolex ka qenë i jashtëzakonshëm. Ndërkohë, Wilsdorf gjeti disi kohë për të krijuar një markë binjake, markën Tudor. Marka e re u themelua rreth vitit 1946 me synimin për të zhvilluar një markë orash më pak luksoze, por në të njëjtën kohë me cilësi të lartë, me çmime më të ulëta.

Fondacioni Hans Wilsdorf

Ndërsa ende mund të pyesni veten se si emri jofitimprurës lidhet me një markë si Rolex SA që shet ora luksoze me çmime të shtrenjta, duhet të vini re se Fondacioni Hans Wilsdorf u themelua në vitin 1944 kur vdiq gruaja e Wilsdorf. Pas vdekjes së saj, Wilsdorf transferoi të gjitha aksionet e tij si pronar i vetëm nga Rolex SA te Fondacioni Hans Wilsdorf i cili është i autorizuar nga qeveria zvicerane për të vepruar si një fondacion bamirësie. Në këtë mënyrë ai përjashtohet nga pagimi i taksave.

Organizatë jofitimprurëse

Rolex mund të konsiderohet si një nga organizatat jofitimprurëse më të mëdha në botë, por kjo nuk do të thotë se kompania e famshme e orëve nuk nxjerr fitim, por se nuk është e interesuar të bëjë fitim. Në fakt, Rolex SA shpenzon pjesën më të rëndësishme të fitimeve të saj për bamirësi dhe jo për pagesa dhe pagesa bonus për aksionerët dhe drejtuesit, ndryshe nga markat e tjera luksoze. bobswatches

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0