Google po mendon një ndryshim radikal në motorin e kërkimit të tij dhe është një lajm shumë i keq për bizneset - Business Magazine Albania

Google po mendon një ndryshim radikal në motorin e kërkimit të tij dhe është një lajm shumë i keq për bizneset

NGA JASON ATEN

Motori i kërkimit i Google është ndoshta produkti teknologjik më me ndikim i 25 viteve të fundit. Miliarda njerëz përdorin internetin çdo ditë për të komunikuar, për të gjetur informacione, për të blerë, për të studiuar ose për të punuar dhe për shumicën e këtyre gjërave, ata fillojnë me Google Search.

Me një fjalë, i gjithë interneti është i organizuar rreth motorit të kërkimit të Google. Çdo faqe interneti është krijuar për t’u përpjekur të bindë Google që t’i dërgojë asaj trafik, Ka një mori njerëzish që përpiqen të kuptojnë se si kompania po ndryshon algoritmin e saj të renditjes për të ndihmuar faqet e internetit të renditen më lart në kërkimet në Google.

Tani, Google po përgatitet të bëjë një ndryshim rrënjësor në kërkim dhe është një lajm shumë i keq për pothuajse çdo biznes me një faqe internet.

Përveçse është një pjesë kaq e rëndësishme e internetit, Google Search është platforma më e madhe e reklamave në botë. Tremujorin e kaluar, Google fitoi pothuajse 70 miliardë dollarë dhe shumica e tyre (55 miliardë dollarë) erdhi nga reklamat e kërkimit.

Shumica e atyre të ardhurave nga reklamat e kërkimit vijnë nga lidhjet në krye të faqes së rezultateve të kërkimit, ato të shënuara me “Ads”. Kur e mendoni, shitja e reklamave për gjëra që njerëzit po kërkojnë është ndoshta ideja më e mirë e biznesit të të gjitha kohërave. Njerëzit po ju tregojnë atë që kërkojnë dhe ju mund të grumbulloni para nga bizneset që dëshirojnë t’i vendosin faqet e tyre të internetit në.krye të rezultateve.

Sigurisht, për biznesin, është një mjet i jashtëzakonshëm marketingu. Gjëja më e vështirë për marketingun e një produkti është gjetja e njerëzve që mund të blejnë çfarëdo që po përpiqeni të shisni. Google bën të mundur që të synojë njerëzit që janë në kërkim të sendit që ju shisni, gjë që është një përdorim shumë më efikas dhe efektiv i buxhetit të marketingut të një biznesi të vogël.

Lexo: Bëhuni një menaxher më i mirë duke vrojtuar njerëzit

Por, çka nëse pjesa e sipërme e faqes së rezultateve të kërkimit nuk është më një seri lidhjesh blu? Po sikur, siç tregoi Google të mërkurën, gjëja e parë që njerëzit shohin kur shkruajnë diçka në kërkimin e Google është një A.I interactive,  seksioni që gjeneron një përgjigje bazuar në të gjithë informacionin që gjen?

Sigurisht, Google thotë se do të shfaqë ende lidhje tradicionale poshtë atij seksioni, por njerëzit nuk lëvizin poshtë rezultateve të para të search. Gjithashtu, duke ndërvepruar me një A.I, versioni i chat-it të Google, është shumë më tërheqës sesa lëvizja nëpër dhjetëra ose qindra lidhje në faqet e internetit – shumë prej të cilave ekzistojnë vetëm si spam SEO.

Kjo është arsyeja pse Google ka qenë shumë më i kujdesshëm në nxjerrjen e Bard, A.I chat. Google nuk mund ta përballojë këtë gabim, për sa i përket reputacionit të tij (robotët e bisedës A.I. priren të kenë një marrëdhënie mjaft të lirshme me të vërtetën), dhe modelit të tij të biznesit.

Nga ana tjetër, vetë  Google mund të rrëzojë biznesin tuaj të reklamave përmes kërkimit. Ky është në fakt një mësim i fuqishëm për çdo biznes. Ndonjëherë mënyra e vetme për të mbrojtur biznesin tuaj është të jeni ai që e sulmon atë.

Kjo, natyrisht, kërkon aftësinë për të parë se kur gjëja e re mund të vërë në rrezik biznesin tuaj kryesor dhe të jeni të gatshëm të bëni ndryshime, edhe kur ato ndryshime mund të nënkuptojnë uljen e një produkti ose shërbimi fitimprurës. Kjo vlen edhe për bizneset e vogla që do të ndërpriten nga ndryshimet në Google Search. Nuk është plotësisht e qartë se si A.I. do të ndryshojë mënyrën se si ne ndërveprojmë me informacionin në internet, por nuk ka pasur kurrë një kohë më të rëndësishme për ta marrë seriozisht praninë tuaj në internet.

INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0