Google Maps po shndërrohet në "Search" – falë AI - Business Magazine Albania

Google Maps po shndërrohet në “Search” – falë AI

Google Maps po shndërrohet në "Search" – falë AI
~4 minuta lexim

Google po shton një sërë veçorish të reja të fuqizuara nga AI në Maps, duke përfshirë navigim më gjithëpërfshirës, udhëzime më të lehta për t’u ndjekur dhe rezultate kërkimi të organizuara më mirë. Rezultati përfundimtar është një përvojë që ka të ngjarë t’u kujtojë shumë përdoruesve Google Search.

Disa nga këto lajme tashmë janë lancuar, si Immersive View, i cili tani po vjen në më shumë qytete. Aspekte të tjera synojnë të përmirësojnë veçoritë e disponueshme më parë, si disponueshmëria e stacionit të karikimit EV.

Por, përfitimi më i madh është se Google dëshiron që Maps të jetë më shumë si “Search”: një vend ku njerëzit padyshim mund të vijnë për të marrë udhëzime ose të gjejnë kafene dhe karikues EV, por gjithashtu të vendosin pyetje të paqarta si “gjethja e vjeshtës”, “latte art” ose “gjëra”për të bërë në Tokio” dhe për të marrë një mori të tërë hitesh të dobishme. Google tha se dëshiron që njerëzit të përdorin Maps për të zbuluar vende ose përvoja të reja, të gjitha ndërsa janë nën kujdesin e algoritmit të tij të plotfuqishëm.

Inteligjenca artificiale ka përmirësuar me të vërtetë mënyrën se si ne hartojmë, “tha Chris Phillips, nënkryetar dhe menaxher i përgjithshëm i Geo, ekipi në Google që përfshin të gjitha produktet e tij të hartës së vendndodhjes gjeohapësinore. “Luan një rol kyç në çdo gjë, duke ju ndihmuar të lundroni, [të ndihmoni] të udhëtoni, të zbuloni restorante të reja, ku të shkoni, kur të shkoni. Të gjitha këto janë vendime vërtet të rëndësishme që njerëzit po marrin gjatë gjithë kohës.”

Me Google të bllokuar në një konkurrencë të ngushtë me Apple, Microsoft dhe të tjerë rreth përdorimit të AI, kompania po përdor produktet e saj më të njohura dhe më të njohura, si Google Maps, për ta ndihmuar atë të mbajë një këmbë përpara rivalëve të saj. Dhe ndërsa Google Search bëhet më i drejtuar nga AI, është e natyrshme që këto produkte të tjera të ndjekin një drejtim të ngjashëm.

E ardhmja e Google Maps, sipas Phillips, është një produkt që është më “vizual dhe zhytës”, por gjithashtu ai që ju ndihmon të bëni “zgjedhje më të qëndrueshme”, si ngasja e tranzitit ose biçikleta. Google po zgjeron gjithashtu ofertat e saj API për zhvilluesit, qytetet dhe veçanërisht kompanitë e automobilave, në mënyrë që ata të mund të modifikojnë dhe përmirësojnë Maps për përvojën e navigimit në makinë.

Lexo edhe:Digjitalizimi i Mikrofinancës: Nxitës i përfshirjes dhe qëndrueshmërisë financiare në Shqipëri

Një nga mënyrat se si Google po përdor AI për t’i bërë Maps më shumë si “Kërkimi”, është të analizojë “miliarda” foto të ngarkuara nga përdoruesit për t’i ndihmuar njerëzit të gjejnë artikuj të rastësishëm, si kafenetë që ofrojnë latte me fytyra panda, tha Miriam Daniel, drejtuese e ekipit të Google Maps. . Njerëzit mund të shkruajnë pyetje specifike në Maps, njësoj siç bëjnë me “Kërko”, dhe të marrin një listë rezultatesh për bizneset ose vendndodhjet në afërsi që përputhen me pyetjen bazuar në një analizë në kohë reale të fotove të përdoruesve.

“Për t’ju dhënë frymëzim kur ju nevojitet, ne do të organizojmë më mirë rezultatet e kërkimit për këto pyetje të gjera,” tha Daniel.

theverge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse dëshiron të ndihmosh njerëzit, fillo duke ndihmuar veten.”
— Rumi
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0