Google Chrome së shpejti do të vijë me një ide që pritet të ndryshojë botën e internetit - Business Magazine Albania

Google Chrome së shpejti do të vijë me një ide që pritet të ndryshojë botën e internetit


Ekipi pas Google Chrome, shfletuesi më i popullarizuar në botë, po konsideron një ide që do të ndryshonte mënyrën se si ne të gjithë e përdorim internetin, sipas një raporti të ri nga Wired.

Sa herë që hapni shfletuesin tuaj të internetit për të vizituar një faqe interneti sot, ose kërkoni emrin e faqes në një motorr kërkimi si Google, ose ju shkruani një adresë të veçantë, ose URL, në shfletues.

Lexoni: Versioni më i fundit i Chrome mundëson shkarkimin e faqeve për lexim offline

Mund të jetë e thjeshtë që të kërkoni nëse kujtoni disa URL, apo dhe duke shtuar një “.com” në shumicën e emrave të biznesit, por kjo nuk është gjëja më ideale. Disa faqe tani kanë domain-e të ndryshme si “.biz” ose “.info” dhe duke qenë se shumica e njerëzve përdorin smartphone-ët ndërsa kërkojnë, zakonisht nuk mund të shohin URL-në e plotë dhe në këtë mënyrë është mjaft e thjeshtë për kriminelët kibernetikë të mashtrojnë njerëzit të mendojnë se ata ndodhen në një faqe interneti të besuar.

Për këto arsye dhe të tjera, ekipi i Google Chrome mendon se është koha për të dalë me një zgjidhje më të mirë.

“URL-të janë të vështirë për t’u lexuar dhe është e vështirë të dihet se cila pjesë e tyre duhet të besohet dhe në përgjithësi nuk mendoj se ato po funksionojnë si një mënyrë e mirë për të përcjellë identitetin e faqes,” u shpreh Adrienne Porter Felt inxhiniere pranë Google Chrome.

“Pra, ne duam të lëvizim drejt një mënyre ku identiteti është i kuptueshëm nga të gjithë – ata e dinë se me kë po flasin kur përdorin një faqe interneti dhe mund të arsyetojnë nëse mund t’i besojnë apo jo. Ne duam të sfidojmë se si duhet të shfaqet URL-ja dhe po gjejmë mënyrën e duhur për të përcjellë identitetin.”

Lexoni: CEO i Google shprehet se “inteligjenca artificiale është si zjarri”

Ekipi i Google Chrome ende nuk ka bërë publike një zgjidhje për URL-të, pasi akoma janë duke punuar për zgjidhjen ideale. Sipas Wired do të jetë më i sigurtë se konfigurimi aktual dhe më i përshtatshëm për njerëzit që t’i mbajnë mend.

Adrienne Porter Felt tha se ekipi i saj “do të jetë më i gatshëm të flasë publikisht për idetë e veta këtë vjeshtë ose në pranverë.”

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0