Google AdWords - Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj? - Business Magazine Albania

Google AdWords – Si mund të përdoret për të sjellë më shumë vizitorë në website-in tuaj?


Blerësit e makinave sot bëjnë vetëm dy vizita në dyqane, gjatë kërkimit për makinën e ëndrrave të tyre. Kjo për arsye se njerëzit në ditët e sotme kërkojnë online modele dhe çmime të ndryshme, si dhe marrin këshilla në kohë reale përpara se të vizitojnë një dyqan fizik. Kompania Nissan UK e pa këtë si një mundësi dhe e transformoi strategjinë e saj të marketingut, duke përdorur Google AdWords për të çuar përpara biznesin. Duke përdorur të dhënat e marra nga vizitat në dyqane, ata mundën të shohin se cilat fushata dhe fjalë kyçe të kërkimit po nxisnin njerëzit drejt markës së tyre.

Blerja e një makine të re është një nga vendimet më të rëndësishme. Është si një zbulim më vete. Në fillim të këtij udhëtimi, njerëzit kërkojnë. Ata shkojnë të blejnë duke patur një ide të qartë të makinës që duan.

Ne e dimë që tani njerëzit kanë më shumë besim në kërkimet online, por ata akoma drejtohen tek shitësit për një mendim të dytë.

Ajo që AdWords bën të mundur është që të jemi në vendin e duhur. Ne tashmë jemi në gjendje të gjurmojmë blerjet e konsumatorëve tanë.

Lexoni: Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Gjëja më e rëndësishme është gjetja e personave të duhur në momentin e duhur.

Në pajisjet celulare kemi parë një konvertim prej 6.04% nga klikime në vizita në dyqane dhe një kthim nga investimi (ROI) prej 25 paundësh. Nëse punon me AdWords, mund të analizosh se cilat janë ato fjalë kyçe që po i nxisin njerëzit drejt blerjeve.

Kjo është mundësia e kompanisë për të realizuar shitje sa më të suksesshme.

Klientët kalojnë në disa faza para se të finalizojnë blerjen. Është me të vërtetë e rëndësishme që sapo ata të shkojnë në dyqan, ne t’u japim pikërisht atë që u nevojitet.

Lexoni: Eksperienca e të blerit të makinave

Për herë të parë, kjo na ka dhënë një lidhje të prekshme midis kërkimeve online dhe atyre në dyqane fizike dhe e gjitha kjo falë Google AdWords.

Tani jemi në gjendje të zbulojmë se nëse dikush na ka kërkuar online dhe më pas ka ardhur për të blerë një makinë në dyqan.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords. Në trajnimin e organizuar në datat 26 – 28 Shtator nga kompania Mindset 3 Consulting, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Për më shumë informacion ju lutem vizitoni: http://www.mindset3consulting.com/training/

https://www.youtube.com/watch?v=Xl8_qgaNl_E

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0