Gjaku si dhuratë për fundvit! Çfarë është kjo fushatë nga Concept Marketing? - Business Magazine Albania

Gjaku si dhuratë për fundvit! Çfarë është kjo fushatë nga Concept Marketing?

Concept Marketing

Kryefjala e fundvitit për sipërmarrjet dhe bizneset janë fushatat promovuese, të cilat kanë qëllim të maksimizojnë vizibilitetin e brande-ve kundrejt kompetitorëve. Në një re babagjyshësh, elfësh, pemësh me drita, e të tjerë, disa fushata bien në sy për kualitetin e lartë të realizimit e disa të tjera për idenë ndryshe. Ndër fushatat ndryshe bie në sy ajo nga Concept Marketing, e cila fokusohet në dhurimin e gjakut, si dhurata e fundvitit!

Nga kontakti me një prej themeluesve, mësuam se fushata ka nisur nga dy fakte; ulja e donacioneve të gjakut në dhjetor dhe dhuratat e shumta që shpërndahen këtë muaj. Kjo është dhe arsyeja pse titulli i fushatës është: “Dhuro nga zemra, literalisht!”

Qëllimi i kësaj nisme nga Concept Marketing është bashkimi i shumë bizneseve, organizatave dhe individëve për të dhuruar gjak. Një detaj që duhet përmendur është zgjedhja për të bashkëpunuar me Kryqin e Kuq Shqiptar për shkak të ekspertizës së tyre në këtë fushë.

Dëshiron të bëhesh pjesë e kësaj nisme?

Në datë 28 Dhjetor, ora 09:00 – 16:00, pranë Destil Creative Hub ftesa është e hapur për të gjithë ata që dëshirojnë të dhurojnë gjak.

Kliko këtu dhe regjistrohu për të marrë një e-mail rikujtues!

Link: https://www.conceptmarketingal.com/dhurongazemra/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0