Gabimet më të mëdha që bëjnë shefat e rinj - Business Magazine Albania

Gabimet më të mëdha që bëjnë shefat e rinj

Kur po filloni si një shef i ri, ka shumë prioritete për të balancuar dhe vendime për të marrë. Shpesh, mund të duket sikur po tërhiqeni në disa drejtime të ndryshme gjatë ditës, aq sa mund të jetë e vështirë të përqendroheni vetëm në një gjë. Si rezultat, shefat e rinj shpesh bëjnë gabime. Ata mund të kenë vështirësi kur bëhet fjalë për delegimin e punës, komunikimin apo edhe punësimin e njerëzve të duhur. Më poshtë, një grup sipërmarrësish të suksesshëm treguan per INC MAGAZINË gabimet më të mëdha që kanë bërë si shefa për herë të parë dhe çfarë do të bënin ndryshe nëse u jepej mundësia.

Duke mos i dhënë ekipit tuaj qartësi.
Ndërsa është e rëndësishme t’i jepni ekipit tuaj autonomi, duke e bërë këtë pa dhënë një drejtim të qartë mund të jetë demotivues, thotë Rob Hoffman, CEO i Contact Studios. Puna juaj nr. 1 si CEO, thotë ai, është t’i ofroni qartësi ekipit, klientëve dhe klientëve tuaj.”Gabimi më i madh që bëra si CEO i ri ishte që nuk dhashë qartësi se si dukej suksesi për ekipin tonë,” shton Hoffman. “Nëse do të mund të filloja nga e para, do të ulesha me çdo anëtar të ri të ekipit dhe do të krijoja një “përshtatje me një faqe” që nga fillimi.”
Duke supozuar motivimet e punonjësve.

Si një udhëheqës i ri, Ryann Dowdy, themeluesi i Uncensored Consulting, LLC, bëri gabim duke supozuar se të gjithë ishin të motivuar në të njëjtën mënyrë që ajo ishte.”Kam projektuar stimuj, plane kompensimi dhe ide rreth mënyrës se si doja të shpërblehesha, pa marrë parasysh ekipin tim,” shpjegon Dowdy. “Menjëherë mësova se gjetja e kohës për të mësuar se çfarë i motivon dhe frymëzon njerëzit tuaj është investimi më i mirë në kohë që mund të bëni si udhëheqës”.

Disiplina.

Mund të jetë tepër e vështirë të disiplinosh një punonjës, veçanërisht si një shef i ri. Megjithatë, nëse dikush nuk po punon për çfarëdo arsye, ju duhet të filloni të planifikoni për një ndryshim, thotë Peter Boyd, president i PaperStreet Web Design.”Ju nuk keni nevojë t’i pushoni domosdoshmërisht, por duhet të keni takime se çfarë të përmirësoni,” thotë Boyd. “Ju duhet të keni një opsion rezervë për t’i zëvendësuar ato në rast se ju duhet të pushoni, por mos qëndroni vetëm në kursin dhe shpresoni se ato do të ndryshojnë.”

Duke mos mësuar për menaxhimin.

Kristin Kimberly Marquet, themeluesja dhe drejtoresha krijuese e Marquet Media, LLC, beson se një nga gabimet më të mëdha që ajo bëri ishte që nuk gjeti kohë për të mësuar se si të menaxhonte njerëzit.”Duhet të kisha mësuar se si t’i motivoja, frymëzoja dhe drejtoja njerëzit, në vend që të mbështetesha në shaka të shpejta dhe të zgjuara,” thotë Marquet. “Por kam mësuar se sa e rëndësishme është të ushqej dhe dëgjoj ekipin tim”.

Duke mos u fokusuar në kulturën e kompanisë.

Samuel Thimothy, bashkëthemelues i OneIMS, thotë se ai nuk i kushtoi aq shumë vëmendje kulturës së kompanisë sa duhet që në fillim.”Gabimi im më i madh ishte që nuk kisha një kod të shkruar të kulturës së kompanisë dhe vlerat thelbësore mbi të cilat ne mund të merrnim vendime,” thotë Thimothy. “Ne kishim nevojë për diçka që të mund ta tregonim dhe të thonim: “Këta jemi ne dhe kështu i bëjmë gjërat”. Sapo e kuptuam, gjërat u bënë shumë më të lehta”.

Marrja e detyrave të gabuara.

Syed Balkhi, bashkëthemelues i WPBeginner, thotë se ai bëri gabimin duke u përpjekur të merrte vetë funksione kritike si një udhëheqës i ri, siç janë kontabiliteti dhe çështjet ligjore.”Përpjekja për ta bërë këtë pa sfondin dhe përvojën e duhur arsimore është një fatkeqësi,” vëren Balkhi. “Do të kurseni para në planin afatgjatë nëse përqendroheni në atë që jeni të mirë dhe punësoni kontabilistë dhe avokatë për të trajtuar aspektet ligjore dhe financiare për ju.”

Duke mos dëgjuar mjaftueshëm.
Greg Ashton, themeluesi i GROW, thotë se gabimi i tij më i madh si shef i ri ishte thjesht mosdëgjimi i mjaftueshëm. Ai ia atribuon këtë gabim faktit se grupi i aftësive të kërkuara për të qenë themelues kundrejt një shefi është krejt i ndryshëm.
“E para shpesh kërkon një mentalitet individualist ‘lëviz shpejt dhe thyej gjërat’, ndërsa e dyta kërkon që të ngadalësosh dhe të marrësh parasysh nevojat e ekipit tënd,” thotë Ashton. “Do të shihni sukses kur t’i vendosni nevojat e tyre mbi nevojat tuaja.” inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0