Fredrik Haren, folës i konfirmuar në konferencën AllWeb me 2 Nëntor 2022 - Business Magazine Albania

Fredrik Haren, folës i konfirmuar në konferencën AllWeb me 2 Nëntor 2022

AllWeb

Fredrik Haren, ka konfirmuar pjesëmarrjen e tij si folës në konferencën e marketingut digjital AllWeb, 2 Nëntor 2022.

Mamaja ishte një mësuese, ndërsa babai një muzikant. Kombinojini këto të dyja dhe do t’ju dalë një folës profesionist.” Kështu e nis historinë e tij Fredrik Haren, një sipërmarrës, autor librash dhe folës në mbi 200 evente në mbarë botën.

Në vitin 1993, gjatë një semestri studimesh në Amerikë, Fredrik u prezantua për herë të parë me internetin dhe fuqinë revolucionare të tij. Më pas, në 1995 ai dorëzoi temën e tij të diplomës me titull “Interneti dhe Marketingu”, i cili më pas u shndërruar në një libër, ndër të parët në Suedi me këtë tematikë.

Pas kësaj, fillon aventura e tij me sipërmarrjen. Fredrik iu bashkua një kompanie interneti, ndërsa më pas u bë 20% zotërues i saj dhe arriti ta zgjeronte, duke e shndërruar nga një kompani me 1 punonjës në 60 të tillë brenda pesë vitesh.

Në 1999, kompania u shit dhe këtu filloi pikëpyetja se kush do të ishte hapi i tij i radhës dhe vendosi që jetën e tij t’ja kushtonte kreativiteti njerëzor.

Ju mund të rezervoni këtu biletën tuaj Early Bird për vetëm 100 Euro.

Ai u bë një folës profesionist në moshën 27 vjeçare dhe pas 5 vitesh folës me kohë të plotë. Me 25 vite eksperiencë mbi supe, Fredrik Haren i ka parë të gjitha. Videot e tij në Youtube kalojnë mbi 500 mijë shikime, ka fituar çmime ndërkombëtare si Folësi i Vitit dhe është titulluar si “Një nga dhjetë folësit më të mirë në Suedi”, si dhe një nga 13 njerëzit në botë me titullin “Amabasador Ndërkombëtar” i akorduar nga Federata Globale e Folësve. Ai ka ndarë skenën me personalitet si Richard Branson, Seth Godin dhe Marcus Buckingham në më shumë se 2000 fjalime në 70 vende të botës.

Ai ka pasur mundësinë të punojë me kompanitë më të famshme, menaxherët më të suksesshëm dhe mijëra konferenca. Nga shoqatat e industrisë, OJQ-të, qeveritë, kompanitë e vogla dhe ato të mëdha. Fredrik ka punuar me klientë në pothuajse të gjitha industritë, nga alumini dhe birra, te kontabiliteti dhe pasuritë e paluajtshme.

“Mesazhi im ka arritur  në një audience më shumë se 1.000.000 persona. Kam intervistuar disa nga CEO-t më të respektuar në botë, si dhe disa nga njerëzit më të varfër në planet për kërkimin tim – hulumtim që më ka çuar nga ëmbëlsirat e Omanit, në laboratorët e inovacionit në Silicon Valley. Gjatë viteve kam intervistuar mijëra njerëz dhe përmbajtja nga këto intervista ka rezultuar në 10 libra, qindra artikuj dhe – sigurisht – më shumë se 2000 fjalime. Tema ime e brendshme është “Njerëzimi deri në fuqinë e ideve”. Kjo do të thotë se unë besoj në potencialin e njerëzimit dhe në fuqinë e pafundme të krijimtarisë njerëzore. Unë jam i shtyrë të ndihmoj sa më shumë njerëz të zbulojnë potencialin e tyre të plotë krijues. Mendoj se bota do të ishte një vend shumë më i mire, nëse më shumë njerëzve do t’u jepej mundësia për të qenë më kreativë – dhe nëse do të mësonin të merrnin idetë më të mira që gjenerohen në mbarë botën”, thotë ai.


Nxitoni të rezervoni biletën tuaj Early Bird për vetëm 100 Euro.


AllWeb i tejkalon pritshmëritë duke ndikuar në skenën shqiptare të Biznesit Digjital, Marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare / Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann, Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me. Disa prej folësve kanë konfirmuar pjesëmarrjen dhe do të shpallen në web faqen e posaçme për eventin në Shqipëri: www.allweb.al

Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Konkresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0