Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë - Business Magazine Albania

Frazat që ju bëjnë të dukeni pa përvojë

Komunikimi është baza ku dallohet profesionalizmi. Këtu janë disa fjalë dhe fraza të përdorura që do t’iu bëjnë menjëherë të dukeni të papërvojë.

1. “Nuk e di.”
Sigurisht që nuk keni nevojë t’i keni të gjitha përgjigjet gjatë gjithë kohës. Asnjëri prej nesh nuk e bën. Por duke iu përgjigjur pyetjeve të kolegëve tuaj me “Nuk e di” dhe një vështrim i zbrazët mund t’ju bëjë të dukeni sikur nuk jeni gati për punën.
2. “Duhet të pyes shefin tim”.
Nuk ka rëndësi se në çfarë niveli jeni në karrierën tuaj, ka disa gjëra që do t’ju duhet për të ngjitur shkallët. (Edhe CEO-t duhet t’i kërkojnë bordit miratimin për çështje të rëndësishme!) Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të përfundoni çdo bisedë duke u bërë të ditur të tjerëve se nuk jeni ju ai që mund të marrë vendimin përfundimtar.
3. “A është në rregull?”
Kjo frazë shfaqet në hapin tjetër kur në të vërtetë jeni duke drejtuar diçka nga shefi juaj ose duke paraqitur planin tuaj për të bërë diçka. Ju dëshironi (ose keni nevojë) për miratimin e tyre, por nuk doni të dukeni sikur nuk e keni idenë nëse rekomandimi juaj është i mirë apo jo.
lexo: Sa energji harxhon truri i njeriut?
4. “Unë jam [titulli i punës së nivelit të ri].”
Këtu është një sekret – nëse keni një titull pune jo shumë mbresëlënës (dhe ne të gjithë i kemi pasur), nuk keni pse t’ia transmetoni atë kujtdo me të cilin punoni, veçanërisht nëse jeni duke kontaktuar klientët e mundshëm ose partnerë që janë më lart se ju.
5. “Shumë”, “në mënyrë qesharake”,”jashtëzakonisht”.
Është e rëndësishme për të hequr ndajfoljet e panevojshme nga gjuha juaj, jo vetëm sepse ne të gjithë duam e-mail më të shkurtër, por edhe sepse këto fjalë shtesë priren të shtojnë emocione në atë që duhet të jetë i drejtpërdrejtë, i bazuar në fakte.
6. “Përshëndetje, unë jam ‘filani’.”
Në një mjedis social, është shumë mirë (në fakt, e pritshme) që ju të prezantoni veten vetëm me emrin e parë. Por në një mjedis profesional ose rrjeti, mund t’ju bëjë të tingëlloni të pasigurt për veten tuaj. Në vend të kësaj, ju mund të provoni “Unë jam Filan Fisteku nga ekipi i marketingut.”
7. “Unë” dhe “unë”.
Hulumtimet kanë zbuluar se njerëzit me status më të lartë e përdorin më pak fjalën “Unë”. Shkrimtarja e The Muze, Aja Frost, thotë : “Zvogëlimi i përdorimit të fjalës ‘unë’ mund t’i bëjë njerëzit t’ju shohin si më të fuqishëm dhe më të sigurtë. Fraza si “Unë mendoj” dhe “Unë ndjej” – ia ul vlerën asaj që po thoni dhe ju bën të tingëlloni më pak të sigurt për veten tuaj.
8. “Unë jam në dispozicion në çdo kohë të përshtatshme për ju.”
Vërtet, po ju? Nëse personi me të cilin do të dëshironit të takoni ju shkruante përsëri dhe tha se ora 5:30 e mëngjesit të së martës ishte e përshtatshme, jam i sigurt se nuk do të jeni dakord. (Dhe edhe nëse nuk e keni bërë, do të dukeni sikur nuk keni asgjë duke ndodhur në jetën tuaj profesionale apo personale.)
9. “Shpresoj të dëgjoj nga ju së shpejti!”
Përfundimi i email-eve tuaja duke shpresuar dhe duke u lutur që do të dëgjoni nga marrësi juaj, ju bën të duket sikur mendoni se ka një shans të mirë që nuk do ta bëni këtë, gjë që mund të nënkuptojë se nuk mendoni se ju ose mesazhi juaj janë të rëndësishëm. themuse

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0