Firmave teknologjike u është thënë të fshehin përmbajtjet e dëmshme nga fëmijët - Business Magazine Albania

Firmave teknologjike u është thënë të fshehin përmbajtjet e dëmshme nga fëmijët

Teknologji

Ofcom ka paralajmëruar faqet e mediave sociale se ato mund të ndalohen për moshat nën 18 vjeç, nëse nuk respektojnë rregullat e reja të sigurisë në internet.

Rregullatori i medias ka publikuar projekt-kodet e praktikës të cilat kërkojnë që firmat e teknologjisë të kenë masa më të forta të kontrollit të moshës dhe të riformulojnë algoritmet e tyre për të larguar fëmijët nga ai që e quajti material “toksik”.

Por, prindërit e fëmijëve i kanë përshkruar rregullat e reja të propozuara si “të pamjaftueshme”. Në deklarata, Meta dhe Snapchat thanë se kishin mbrojtje shtesë për fëmijët nën 18 vjeç dhe ofruan “mjete prindërore” për të kontrolluar atë që fëmijët mund të shohin në platformat e tyre.

Shefja e Ofcom, Dame Melanie Dawes tha se çdo kompani që thyente projekt-kodet e praktikës do të “emërohej dhe turpërohej”, dhe ajo bëri të qartë se veprimet më të ashpra si ndalimi i faqeve të mediave sociale për fëmijët do të konsideroheshin gjithashtu.

Është detyra e Ofcom të zbatojë rregulla të reja, më të rrepta pas prezantimit të Aktit të Sigurisë në internet, këto kode përcaktojnë se çfarë duhet të bëjnë firmat e teknologjisë për të respektuar atë ligj. Ofcom thotë se ato përmbajnë më shumë se 40 “masa praktike”.

Pjesa qendrore është kërkesa rreth algoritmeve, të cilat përdoren për të vendosur se çfarë tregohet në burimet e mediave sociale të njerëzve. Ofcom thotë se firmat e teknologjisë do të duhet të konfigurojnë algoritmet e tyre për të filtruar përmbajtjen më të dëmshme nga burimet e fëmijëve dhe për të reduktuar dukshmërinë dhe rëndësinë e përmbajtjeve të tjera të dëmshme.

Masat e tjera të propozuara përfshijnë detyrimin e kompanive që të kryejnë kontrolle më rigoroze të moshës nëse shfaqin përmbajtje të dëmshme dhe detyrimin e tyre të zbatojnë moderim më të fortë të përmbajtjes, duke përfshirë një funksion të ashtuquajtur “kërkim të sigurt” në motorët e kërkimit që kufizon materialet e papërshtatshme. Dame Melanie i ka përshkruar rregullat e reja si “një moment të madh”.

“Të rinjtë ushqehen vazhdimisht me përmbajtje të dëmshme dhe kjo është normalizuar, por duhet të ndryshojë”, u shpreh ajo.

Sipas afatit kohor të Ofcom, këto masa të reja do të hyjnë në fuqi në gjysmën e dytë të 2025. Rregullatori po kërkon përgjigje për konsultimin e tij mbi projekt-kodet deri më 17 korrik, pas së cilës thotë se pret të publikojë versionet përfundimtare të tyre brenda një viti.

Më pas, firmat do të kenë tre muaj kohë për të kryer vlerësimet e rrezikut se si fëmijët mund të ndeshen me përmbajtje të dëmshme në platformat e tyre dhe masat zbutëse të tyre, duke marrë parasysh udhëzimet e Ofcom.

Dame Melanie shtoi: “Ne do të publikojmë tabelat e ligave në mënyrë që publiku të dijë se cilat kompani po zbatojnë ndryshimet dhe cilat jo”.

bbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0