Ferrari është kompania me fitimet më të larta për njësi të shitur

Ferrari është kompania me fitimet më të larta për njësi të shitur


Ferrari, një nga emrat më të respektuar të industrisë dhe jo vetëm, duket se shkëlqen edhe nga ana ekonomike.

Gjatë gjithë kohës, kompanitë janë përpjekur të përmirësojnë efiçencën me qëllim rritjen e fitimit. Për shembull, Nissan, do të heqë 20% të prodhimit aktual nga Amerika. Ford ndërkohë planifikon ndryshime të mëdha për tregun europian dhe amerikano jugor.

Lexoni: Enzo Ferrari: “Klienti nuk ka gjithmonë të drejtë”

Sipas një studimi, prodhimi në masë dhe fitimi i lartë nuk shkojnë bashkë me njëra-tjetrën.

Një studim i fundit i kryer nga profesori gjerman Ferdinand Dudenhoffer nga Duisburg, thotë se Ferrari është kompania e cila arkëton më shumë të ardhura për njësi në 6 muajt e parë të vitit 2018.

Kompania italiane realizon një fitim operacional prej rreth €69,000, për çdo makinë që shet. Nga ana tjetër, Jaguar Land Rover, vetëm €800 për çdo makinë të shitur.

Gjermanët nga ana tjetër janë njohur gjithmonë si prodhues efiçentë dhe praktikë. Por, me sa duket janë pak të mbivlerësuar.

Porsche nga ana e saj, arkëton gati dyfishin që arkëtojnë kompanitë e tjera si Mercedes Benz, BMW, apo Audi. Kompania nga Stuttgart arkëton rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Ndërkohë, 3 markat e tjera rreth €9,000.

Ky studim gjithashtu thotë se Maserati arkëton rreth €5,000. Ndërkohë Volvo, diçka më pak se kaq.

Interesant është rasti i Bentley. Kompania humbet rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Sipas një zëdhënësi të kompanisë, kjo ndodh sepse kompania po investon shumë në R&B për makinat elektrike. Situata e ngjashme është edhe për Tesla, e cila humbet €11,000 për çdo makinë të shitur.

Ndërkohë kompani si Rolls Royce dhe Lamborghini, i kanë mbajtur të fshehta të dhënat e tyre financiare dhe nuk janë përfshirë në këtë studim.

Sipas një raporti të Bloomberg të vitit 2017, të dhënat për Porsche dhe për Ferrari kanë mbetur thuajse të pa ndryshuara.

Burimi: Motor 1

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0