Ferrari është kompania me fitimet më të larta për njësi të shitur

Ferrari është kompania me fitimet më të larta për njësi të shitur


Ferrari, një nga emrat më të respektuar të industrisë dhe jo vetëm, duket se shkëlqen edhe nga ana ekonomike.

Gjatë gjithë kohës, kompanitë janë përpjekur të përmirësojnë efiçencën me qëllim rritjen e fitimit. Për shembull, Nissan, do të heqë 20% të prodhimit aktual nga Amerika. Ford ndërkohë planifikon ndryshime të mëdha për tregun europian dhe amerikano jugor.

Lexoni: Enzo Ferrari: “Klienti nuk ka gjithmonë të drejtë”

Sipas një studimi, prodhimi në masë dhe fitimi i lartë nuk shkojnë bashkë me njëra-tjetrën.

Një studim i fundit i kryer nga profesori gjerman Ferdinand Dudenhoffer nga Duisburg, thotë se Ferrari është kompania e cila arkëton më shumë të ardhura për njësi në 6 muajt e parë të vitit 2018.

Kompania italiane realizon një fitim operacional prej rreth €69,000, për çdo makinë që shet. Nga ana tjetër, Jaguar Land Rover, vetëm €800 për çdo makinë të shitur.

Gjermanët nga ana tjetër janë njohur gjithmonë si prodhues efiçentë dhe praktikë. Por, me sa duket janë pak të mbivlerësuar.

Porsche nga ana e saj, arkëton gati dyfishin që arkëtojnë kompanitë e tjera si Mercedes Benz, BMW, apo Audi. Kompania nga Stuttgart arkëton rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Ndërkohë, 3 markat e tjera rreth €9,000.

Ky studim gjithashtu thotë se Maserati arkëton rreth €5,000. Ndërkohë Volvo, diçka më pak se kaq.

Interesant është rasti i Bentley. Kompania humbet rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Sipas një zëdhënësi të kompanisë, kjo ndodh sepse kompania po investon shumë në R&B për makinat elektrike. Situata e ngjashme është edhe për Tesla, e cila humbet €11,000 për çdo makinë të shitur.

Ndërkohë kompani si Rolls Royce dhe Lamborghini, i kanë mbajtur të fshehta të dhënat e tyre financiare dhe nuk janë përfshirë në këtë studim.

Sipas një raporti të Bloomberg të vitit 2017, të dhënat për Porsche dhe për Ferrari kanë mbetur thuajse të pa ndryshuara.

Burimi: Motor 1

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0