Ferrari është kompania me fitimet më të larta për njësi të shitur


Ferrari, një nga emrat më të respektuar të industrisë dhe jo vetëm, duket se shkëlqen edhe nga ana ekonomike.

Gjatë gjithë kohës, kompanitë janë përpjekur të përmirësojnë efiçencën me qëllim rritjen e fitimit. Për shembull, Nissan, do të heqë 20% të prodhimit aktual nga Amerika. Ford ndërkohë planifikon ndryshime të mëdha për tregun europian dhe amerikano jugor.

Lexoni: Enzo Ferrari: “Klienti nuk ka gjithmonë të drejtë”

Sipas një studimi, prodhimi në masë dhe fitimi i lartë nuk shkojnë bashkë me njëra-tjetrën.

Një studim i fundit i kryer nga profesori gjerman Ferdinand Dudenhoffer nga Duisburg, thotë se Ferrari është kompania e cila arkëton më shumë të ardhura për njësi në 6 muajt e parë të vitit 2018.

Kompania italiane realizon një fitim operacional prej rreth €69,000, për çdo makinë që shet. Nga ana tjetër, Jaguar Land Rover, vetëm €800 për çdo makinë të shitur.

Gjermanët nga ana tjetër janë njohur gjithmonë si prodhues efiçentë dhe praktikë. Por, me sa duket janë pak të mbivlerësuar.

Porsche nga ana e saj, arkëton gati dyfishin që arkëtojnë kompanitë e tjera si Mercedes Benz, BMW, apo Audi. Kompania nga Stuttgart arkëton rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Ndërkohë, 3 markat e tjera rreth €9,000.

Ky studim gjithashtu thotë se Maserati arkëton rreth €5,000. Ndërkohë Volvo, diçka më pak se kaq.

Interesant është rasti i Bentley. Kompania humbet rreth €17,000 për çdo makinë të shitur. Sipas një zëdhënësi të kompanisë, kjo ndodh sepse kompania po investon shumë në R&B për makinat elektrike. Situata e ngjashme është edhe për Tesla, e cila humbet €11,000 për çdo makinë të shitur.

Ndërkohë kompani si Rolls Royce dhe Lamborghini, i kanë mbajtur të fshehta të dhënat e tyre financiare dhe nuk janë përfshirë në këtë studim.

Sipas një raporti të Bloomberg të vitit 2017, të dhënat për Porsche dhe për Ferrari kanë mbetur thuajse të pa ndryshuara.

Burimi: Motor 1

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale