FCA dhe Waymo: Marrëveshje për 62,000 Chrysler Pacifica autonome

FCA dhe Waymo: Marrëveshje për 62,000 Chrysler Pacifica autonome


Grupi FCA dhe Waymo kanë zgjeruar bashkëpunimin e tyre së fundmi me një marrëveshje e cila përfshin 62,000 Chrysler Pacifica hibride në flotën e Waymo për makinat autonome.

Veç të tjerave, është diskutuar edhe idea e liçensimit të teknologjisë të pilotimit autonom nga Waymo për t’a përdorur tek makinat e zakonshme të FCA.

Pak më parë Waymo tha se për më pak se 2 vite, do të nxjerrë në rrugë 20,000 Jaguar I-Pace autonome. Por Pacifica Hybrid ka qënë gjithmonë pjesë e planeve afatgjatë të kompanisë. Ata planifikojnë të krijonë flotën e parë në botë të makinave autonome. Bashkëpunimi me FCA, ka nisur që në Maj 2016. Deri më tani 600 Pacifica Hybrids janë dorëzuar tek Waymo. Shumë prej tyre, janë përdorur vetëm për qëllime testimi të teknologjisë.

“Pacifica është makina perfekte për të nisur këtë shërbim. Është një platformë e re, me dyer rrëshqitëse dhe 3 rreshta me sedilje. Është hibride, dhe ka standarte të larta sigurie”. – u shpreh John Krafcik, CEO i Waymo.

Mundësia e FCA për të furnizuar flotën e tyre, i jep një shtytje volumit të Pacifica në krahasim me vitet e tjera.

“FCA është e vendosur të sjellë teknologjinë e drejtimit autonom tek konsumatorët, sepse kjo teknologji është e sigurtë, efiçente dhe realiste”. – u shpreh Sergio Marchionne, CEO i grupit automotiv FCA. Gjithsesi, FCA, është në vështirësi të menaxhimit të një portofoli brand-esh dhe produktesh, mungesën e burimeve, për t’u drejtuar vetëm tek drejtimi autonom. “Bashkëpunimet strategjike si ky me Waymo, do të na ndihmojnë në inovacion”. – vazhdoi Marchionne.

“Waymo është e lumtur të lejojë kompani që të përdorin teknologjinë për përdorim personal”. – u shpreh Krafcik. I tillë është rasti në fjalë kur FCA do që të liçensojë teknologjinë. Ai thotë se kompania e tij është e dedikuar të krijojë shërbime logjistike të ndryshme. Gjithashtu edhe të lidhë njerëzit me shërbime egzistuese.

“Ne nuk jemi një kompani makinash. Ne nuk prodhojmë makina. Jemi duke u përpjekur të ndërtojmë shoferin”, tha Krafcik.

Burimi: Motor Trend

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0