Facebook shton “Guidat e Qytetit” për t’u bërë shoqëruesi juaj më i ri i udhëtimit


Facebook mund të jetë duke hyrë në tregun e turizmit. Gjiganti i medias sociale ka prezantuar një tipar të ri që synon t’i japë përdoruesve sugjerime për evente dhe vende për të vizituar në qytete të shumta në të gjithë globin.

I quajtur “City Guides”, funksionaliteti do t’ju sugjerojë dhe ndoshta do të dërgojë njoftime për atraksione turistike që mund të jetë me interes për të marrë pjesë. Ai gjithashtu do t’ju tregojë miqtë të cilët po ndjekin të njëjtat evente si ju, kështu që ju mund të gjeni lehtësisht dikë që t’ju shoqërojë.

Këtu janë disa fotografi që do t’ju japin një ide më të mirë të asaj që duhet të prisni prej saj:

Tipari është parë në testimet e para në vitin e kaluar – por duket se media sociale është më në fund e gatshme për t’a hedhur.

Facebook mund të jetë ende në testim të “City Guides” pasi duket që funksionaliteti i ri është i dukshëm vetëm për një numër të kufizuar të përdoruesve.

Kështu që ju mund të duhet të prisni pak më gjatë para se ju të mund të shfletoni disa nga tërheqjet turistike më të mira që Facebook rekomandon për ju. Deri atëherë, Foursquare është një alternativë e mirë.

“Ne jemi duke testuar një sipërfaqe të redizenjuar në faqet e qytetit që tregon informacione në lidhje me qytetin tuaj. Kjo përmbajtje tashmë ekziston në Facebook, dhe gjatë këtij testi ne do ta centralizojmë atë në një mënyrë që është më e personalizuar dhe më e rëndësishme për ju. Pra, ky tipar i ri mund të ndihmojë njerëzit të marrin informacione më të mira për qytetin e tyre, ose një qytet që ata janë duke vizituar me miqtë e tyre. ” thonë burime nga Facebook.

Burimi: thenextweb.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale