Facebook shton “Guidat e Qytetit” për t’u bërë shoqëruesi juaj më i ri i udhëtimit - Business Magazine Albania

Facebook shton “Guidat e Qytetit” për t’u bërë shoqëruesi juaj më i ri i udhëtimit


Facebook mund të jetë duke hyrë në tregun e turizmit. Gjiganti i medias sociale ka prezantuar një tipar të ri që synon t’i japë përdoruesve sugjerime për evente dhe vende për të vizituar në qytete të shumta në të gjithë globin.

I quajtur “City Guides”, funksionaliteti do t’ju sugjerojë dhe ndoshta do të dërgojë njoftime për atraksione turistike që mund të jetë me interes për të marrë pjesë. Ai gjithashtu do t’ju tregojë miqtë të cilët po ndjekin të njëjtat evente si ju, kështu që ju mund të gjeni lehtësisht dikë që t’ju shoqërojë.

Këtu janë disa fotografi që do t’ju japin një ide më të mirë të asaj që duhet të prisni prej saj:

Tipari është parë në testimet e para në vitin e kaluar – por duket se media sociale është më në fund e gatshme për t’a hedhur.

Facebook mund të jetë ende në testim të “City Guides” pasi duket që funksionaliteti i ri është i dukshëm vetëm për një numër të kufizuar të përdoruesve.

Kështu që ju mund të duhet të prisni pak më gjatë para se ju të mund të shfletoni disa nga tërheqjet turistike më të mira që Facebook rekomandon për ju. Deri atëherë, Foursquare është një alternativë e mirë.

“Ne jemi duke testuar një sipërfaqe të redizenjuar në faqet e qytetit që tregon informacione në lidhje me qytetin tuaj. Kjo përmbajtje tashmë ekziston në Facebook, dhe gjatë këtij testi ne do ta centralizojmë atë në një mënyrë që është më e personalizuar dhe më e rëndësishme për ju. Pra, ky tipar i ri mund të ndihmojë njerëzit të marrin informacione më të mira për qytetin e tyre, ose një qytet që ata janë duke vizituar me miqtë e tyre. ” thonë burime nga Facebook.

Burimi: thenextweb.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0