Facebook shton “Guidat e Qytetit” për t’u bërë shoqëruesi juaj më i ri i udhëtimit


Facebook mund të jetë duke hyrë në tregun e turizmit. Gjiganti i medias sociale ka prezantuar një tipar të ri që synon t’i japë përdoruesve sugjerime për evente dhe vende për të vizituar në qytete të shumta në të gjithë globin.

I quajtur “City Guides”, funksionaliteti do t’ju sugjerojë dhe ndoshta do të dërgojë njoftime për atraksione turistike që mund të jetë me interes për të marrë pjesë. Ai gjithashtu do t’ju tregojë miqtë të cilët po ndjekin të njëjtat evente si ju, kështu që ju mund të gjeni lehtësisht dikë që t’ju shoqërojë.

Këtu janë disa fotografi që do t’ju japin një ide më të mirë të asaj që duhet të prisni prej saj:

Tipari është parë në testimet e para në vitin e kaluar – por duket se media sociale është më në fund e gatshme për t’a hedhur.

Facebook mund të jetë ende në testim të “City Guides” pasi duket që funksionaliteti i ri është i dukshëm vetëm për një numër të kufizuar të përdoruesve.

Kështu që ju mund të duhet të prisni pak më gjatë para se ju të mund të shfletoni disa nga tërheqjet turistike më të mira që Facebook rekomandon për ju. Deri atëherë, Foursquare është një alternativë e mirë.

“Ne jemi duke testuar një sipërfaqe të redizenjuar në faqet e qytetit që tregon informacione në lidhje me qytetin tuaj. Kjo përmbajtje tashmë ekziston në Facebook, dhe gjatë këtij testi ne do ta centralizojmë atë në një mënyrë që është më e personalizuar dhe më e rëndësishme për ju. Pra, ky tipar i ri mund të ndihmojë njerëzit të marrin informacione më të mira për qytetin e tyre, ose një qytet që ata janë duke vizituar me miqtë e tyre. ” thonë burime nga Facebook.

Burimi: thenextweb.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale