Rrjeti më i madh social në botë, Facebook është një platformë për prindërit, pasi gjeneratat e reja në masë të madhe kanë filluar ta shmangin.
Hulumtimi më i fundit i qendrës amerikan “Pew” e konfirmuar këtë.
Në raport me vitin 2015, kur mosha 13-17 vjeç përbënte mbi 70 % të përdoruesve, sot kjo peshë ka zbritur në 32%, niveli më i ulët që nga formimi i kësaj kompanie.
Mesatarja e atyre që janë më në moshë, për përdorimin e Facebook-ut janë në rritje. Janë anketuar mbi 1.300 adoleshentë amerikanë dhe prindërit e tyre, për të konfirmuar këto pretendime.
Të rinjtë janë shprehur më të interesuar për YouTube, TikTok, Instagram dhe Snapchat dhe më të rriturit për Facebook.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.