Facebook së fundmi prezantoi të rejat më të fundmit për shërbimin e ri të shërbimit të Customer Chat. Kjo i lejon bizneset të kontaktojnë me klientët e tyre direkt nga website, pa nevojën e Facebook Messegner.
Customer Chat është praktikisht një plugin i cili sjell Facebook Messenger në website, njësoj sikur ata të ishin duke aksesuar direkt Facebook.
Ky plugin gjithashtu ruan të gjithë historikun e bisedave. Kështu, pasi ka komunikuar me një përfaqësues të kompanisë, ai mund të komunikojë edhe me të tjerë më vonë, pa humbur bisedat e mëparshme. E gjithë kjo ruhet Facebook Messenger në vetvete. Ky shërbim u bë publik dhe i aksesueshëm në fillim të muajit Nëntor, në versionin beta.
Sigurisht, suksesi i Customer Chat është fakti që ajo e bën më të lehtë komunikimin midis dy palëve. Ajo është tepër praktike dhe heq nevojën e përdorimit të e-mail. Facebook në fakt e ka nisur që më parë këtë “mission”. Në shtator ajo prezantoi “robotët e chatit” ndërkohë që Messenger arrin 1.3 miliardë përdorues aktivë në muaj.
Thuajse çdokush që është përdorues i rrjetit social, e ka të instaluar në smartphone e tij Facebook Messenger, i cili pak nga pak arriti të ulë nevojën e njerëzve për të përdorur SMS klasike për të komunikuar.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.