Facebook do të lançojë opsionin e ri për blerje “Shops”

Shops

“Facebook po lançon ‘Shops’, një shërbim që do t’i lejojë bizneset të shfaqin dhe shesin produkte në platformat më të mëdha të rrjetit social në botë”, tha Shefi Ekzekutiv i kompanisë, Mark Zuckerberg.

Lexo: Si do të jetë e ardhmja e punës në zyrë

Lëvizja për të ndërtuar dyqanet online (e-commerce) vjen pasi Facebook lançoi vitin e kaluar, opsionin e limituar të Shopping përmes opsionit Photo-sharing në Instagram dhe shkëmbimit të mesazheve në WhatsApp. Udhëheqësit e kompanive, që i bëjnë platformat më miqësore për biznesin, do të gjenerojnë të ardhura të reja nga reklama, edhe pse rritja e përdoruesit ngadalësohet.

Facebook Shops do të lidhin së paku disa nga këto përpjekje së bashku, duke i bërë të mundur bizneseve të krijojnë një dyqan të vetëm online, të arritshëm si në Facebook ashtu edhe në Instagram. Një veçori tjetër do të jetë mundësimi i blerjeve brenda aplikacionit, ndërsa një veçori më e integruar e mesazheve do t’i lejojë klientët të bisedojnë me bizneset përmes WhatsApp, Messenger ose Instagram Direct.

Zuckerberg tha gjithashtu se rrjeti më i madh social në botë do të punojë më ngushtë në integrimin e produkteve me Shopify (SHOP.N) (SHOP.TO) dhe shtatë platforma të tjera të tregtisë online. Ai e kishte ftuar drejtorin e përgjithshëm të Shopify Tobias Lütke të bashkohej me të në një video livestreamed duke njoftuar partneritet mes tyre.

Aksionet e Shopify shënuan një ulje pas lançimit të Dyqaneve në Facebook, pastaj u ngritën pas paraqitjes së Lütke. Aksionet e të dy kompanive u rritën mbi 2% në tregun e SHBA-së.

Ashtu si opsionet e tjera të dyqaneve online (e-commerce) në Facebook edhe opsioni Shops do të jenë falas, që bizneset të kenë akses me shpresën se do të rrisin angazhimin e konsumatorit dhe shitjet e reklamave.

“Modeli ynë i biznesit këtu është reklama,” tha Zuckerberg. “Ne e dime se Shops janë të vlefshme për bizneset dhe nuk duam që t’i ngarkojmë bizneset të paguajnë për këtë opsion. Ata në përgjithësi do të bëjnë më shumë oferta për reklama dhe përfundimisht do të fitojmë para në atë mënyrë. ”

Lexo: OBSH: Më shumë të rinj po raportojnë probleme të shëndetit mendor

Facebook po përdor gjithashtu një mjet për të lidhur programet e besnikërisë dhe një veçori tregtare, që tregon etiketat e produkteve në video live, duke lejuar shikuesit të bëjnë blerje ndërsa shikojnë. Zuckerberg tha se më shumë se 800 milionë njerëz angazhohen me video live çdo ditë në Facebook dhe Instagram.

Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale