Është dita e tokës 2021. Ekonomia ciklike aktualisht mund t'ju bëjë të kurseni para. - Business Magazine Albania

Është dita e tokës 2021. Ekonomia ciklike aktualisht mund t’ju bëjë të kurseni para.

Pjesëmarrja në ekonominë ciklike, në të cilën bizneset ripërdorin materialet, mund t’ju ndihmojë të zvogëloni mbeturinat dhe të tërheqni klientë.

Nëse biznesi juaj nuk merr pjesë në ekonominë ciklike, mund të kaloni një pjesë të ditës së tokës këtë të enjte duke pyetur veten, “Pse jo?” Ndërsa shumë kompani ndjekin një ekonomi lineare në të cilën produktet krijohen, përdoren dhe hidhen, kompanitë që marrin pjesë në ekonominë ciklike vazhdimisht riciklojnë dhe ripërdorin materialet e tyre. Është krijuar për ta bërë biznesin dhe luftën për ndryshimin e klimës reciprokisht të dobishme.

Për shumë biznese, kalimi në një model ciklik mund të bëjë klientët ekzistues të qëndrojnë besnikë ndaj markës së tyre. Një studim i vitit 2020 nga IBM dhe Federata Kombëtare e Shitjes me pakicë zbuloi se 57 përqind e konsumatorëve të SHBA janë të gatshëm të ndryshojnë zakonet e tyre të blerjes për të ndihmuar në zvogëlimin e ndikimit negativ në mjedis.

-“Kompanitë nuk mund të mos e vendosin planetin në radhë të parë”,- thotë Mera McGrew, themeluese e kompanisë së sapunit Soapply. “Kompanitë që nuk janë në përputhje me vlerat e konsumatorëve do të lihen pas.”

Lexo: Tony Robbins ju tregon rrugën më të sigurt drejt pavarësisë financiare

E themeluar në vitin 2015, Soapply prodhohet në shishe qelqi që mund të rimbushen, ripërdoren dhe riciklohen. Kompania me qendër në qytetin e New York-ut merr pjesë në programin Loop së bashku me markat si Gillette, Tide dhe Clorox. Krijuar nga kompania e riciklimit TerraCycle, programi ndihmon kompanitë të shesin produktet e tyre në kontenierë të ripërdorshëm që menaxhohen dhe pastrohen nga TerraCycle. Klientët paguajnë një depozitë të rimbursueshme për paketimin e ripërdorshëm.

Shumë pronarë biznesesh mendojnë se pjesëmarrja në ekonominë ciklike do të thotë më shumë shpenzime, por në të vërtetë mund të kurseni para duke i ripërdorur materialet, thotë Kate Daly, drejtore menaxhuese e Qendrës për Ekonominë Ciklike në Closed Loop Partners, një firmë investimesh në qytetin e NewYork-ut .

-“Tani për tani, shumë kompani po shesin diçka vetëm një herë ndërkohë që mund ta shesin shumë herë”,- thotë Daly. Gjatë tre viteve të fundit, Qendra për Ekonominë Ciklike ka organizuar konkurse të financuara nga marka që përfshijnë Starbucks, Walmart dhe McDonald’s për të hartuar alternativa të qëndrueshme për gotat prej letre dhe qeset plastike një përdorim-she, me fitues të cilët përfitojnë fonde dhe akses në programin e akseleratorit të qendrës. Kalimi në një model ciklik ka gjithashtu përfitime në punësim. Gati 80 përqind e të anketuarve në një sondazh të Glassdoor 2019 treguan se e marrin shumë parasysh misionin e një biznesi kur mendojnë të aplikojnë për një vend pune.

Kur zbatoni iniciativa të qëndrueshme, Daly këshillon të auditoni çdo plan nga perspektiva e përvojës së përdoruesit për t’u siguruar që zgjidhjet tuaja janë të përshtatshme dhe të arritshme. Ju gjithashtu duhet të konsideroni botimin e një raporti qëndrueshmërie publikisht, gjë të cilën e bëri kompania e shpërndarjes së vakteve me qendër në Berlin, Gjermani, HelloFresh me raportin e saj të qëndrueshmërisë për vitin 2020. Të përfshira në nismat e botuara në raport janë qëllimet për të ulur emetimet e karbonit të kompanisë me 60 përqind / të ardhura në euro dhe për të zvogëluar mbetjet e ushqimit në objektet e saj me 50 përqind / të ardhura në euro midis 2019 dhe 2022. Ai gjithashtu përmendi hapa të qartë që po ndërmerr për të përdorur paketim të qëndrueshëm.

Lexo: Çfarë është tregtimi i opsioneve apo Option Trading?

Ndonëse është e rëndësishme për kompanitë të investojnë në praktika të qëndrueshme, veçanërisht kur klientët i kërkojnë ato, jo të gjitha iniciativat miqësore me mjedisin do të jenë një përfitim për biznesin. “Nuk ka asnjë kuptim krijimi i një produkti ose shërbimi ” të gjelbër “, që klientët nuk e miratojnë”,- thotë Daly, duke shtuar se pronarët e bizneseve duhet të kontaktojnë me kompani të tjera në industrinë e tyre që kanë bërë tashmë tranzicionin në një ekonomi ciklike.

-“Unë do të inkurajoja kompanitë, pavarësisht nga madhësia e tyre, të mos ndjehen sikur u duhet ta bëjnë vetëm”,- thotë Daly. “Bashkëpunimi me palët e interesit, qoftë në politikën apo edukimin e konsumatorit, është me të vërtetë i rëndësishëm në mënyrë që një kalim në ekonominë ciklike të ndihet i arritshëm.”

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0