Enkriptimi: A duhet të jenë kompanitë teknologjike të mëdha në g...

Enkriptimi: A duhet të jenë gjigandët e teknologjisë në gjendje të lexojnë mesazhet e njerëzve?

Enkriptimi nga pikë në pikë (P2P) është një nga termat kompleksë që lidhet me debatin e sigurisë dhe privatësise të të dhënave. Mark Zuckerberg, CEO i Meta (më herët Facebook), po përballet me një konfrontim me qeverinë britanike për planet e tij për të integruar mesazhe super të sigurta në të gjithë aplikacionet e tij. Kjo lëvizje është përballur me kundërshtim nga qeveritë në të gjithë botën që po konsiderojnë ligje që mund të ndalojnë këtë teknologji. Pyetja themelore në zemër të këtij konflikti është se a duhet kompanitë teknologjike të kenë aftësinë për të patur qasje dhe lexuar mesazhet e njerëzve.

Aplikacionet si WhatsApp, iMessage, Android Messages dhe Signal aktualisht përdorin enkriptimin nga pikë në pikë, që siguron që vetëm dërguesi dhe marrësi të kenë akses në përmbajtjen e mesazheve ose thirrjeve. Megjithatë, qeveritë dhe agjencitë e sigurisë fillimisht pranuan rritjen e kësaj teknologjie deri sa Mark Zuckerberg njoftoi katër vjet më parë se Messenger dhe Instagram do të përdorin enkriptim nga pikë në pikë.

Lexo: Investimet për Ballkanin Perëndimor, Shqipëria përfiton financimin e disa projekteve

Debati u intensifikua kur Shoqata Kombëtare për Parandalimin e Kërcënimit të Fëmijëve (NSPCC) publikoi një sondazh që tregoi se 73% e të intervistuarve besonin se kompanitë teknologjike duhet të jenë të detyruara ligjërisht të skanojnë mesazhe private për abuzimin seksual të fëmijëve. Megjithatë, kundërshtarët argumentojnë se komprometimi i enkriptimit nga pikë në pikë do të nënvlerësonte garancitë e privatësisë dhe do të vendoste një precedent për mbikëqyrjen nga regjime represive.

WhatsApp dhe Signal kanë shprehur mosgatishmërinë e tyre për të kompromentuar enkriptimin nga pikë në pikë, madje duke kërcënuar se do të hiqnin shërbimet e tyre nga Britania e Madhe nëse kërkohet. Elon Musk gjithashtu njoftoi planet e tij për të integruar enkriptim nga pikë në pikë në mesazhet e Twitter-it. Pavarësisht kompleksitetit dhe kostos së lidhur, kompanitë teknologjike shohin enkriptimin nga pikë në pikë si të rëndësishëm për rindërtimin e besimit në shërbimet e tyre dhe lehtësimin e moderimit të përmbajtjes.

 

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0