dua.com investon në aplikacionin Hello, arrihet partneritet strategjik mes dy kompanive

dua.com investon në aplikacionin Hello, arrihet partneritet strategjik mes dy kompanive

dua.com
~4 minuta lexim

dua.com, platforma e cila ka për qëllim bashkimin e shqiptarëve kudo në botë, ka njoftuar se ka realizuar një investim strategjik në aplikacionin Hello.

Javën e kaluar gjatë një takimi të mbajtur në mes të dy palëve, themeluesi i dua.com, Valon Asani, së bashku me Arian Kastratin i cili është bashkëthemelues i Hello App, kanë nënshkruar marrëveshjen e cila zyrtarizon investimin e dua.com në këtë aplikacion.

Themeluesi i dua.com, Valon Asani, rreth këtij investimi është shprehur: “Investimi strategjik dhe partneriteti me Hello App është një mundësi e shkëlqyer për dua.com. Ky aplikacion ka pothuajse 2 milionë përdorues dhe tashmë që prej katër vitesh është prezent në treg. Ne mund të mësojmë shumë nga përvoja e tyre dhe të shkëmbejmë me njëri-tjetrin njohuritë, aftësitë dhe strategjitë e biznesit”.

Ai më tutje ka shtuar: “Takimet rreth këtij bashkëpunimi kanë filluar rreth 6 muaj më parë. Ndërkohë ne vendosëm të investonim në Hello App, sepse përputhja dhe qëllimet në mes të dy palëve ishin shumë të qarta. Të dy ekipet punojnë nga Prishtina, të dy aplikacionet i takojnë fushës së stilit të jetesës dhe kanë për qëllim t’i bashkojnë njerëzit. Ndërsa Hello është në kërkim të audiencës nga i gjithë globi, dua.com është fokusuar vetëm tek shqiptarët nëpër vende të ndryshme të botës. Prandaj jemi entuziastë dhe mezi presim të forcojmë partneritetin tonë edhe më tej”.

Lexoni: ZERI.app, aplikacioni që ju kthen tekstet në audio

Ndërsa bashkëthemeluesi i Hello App, Arian Kastrati, rreth këtij partneriteti ka thënë: “Jemi të lumtur që më në fund gjithçka u finalizua me një marrëveshje prej të cilës të dyja kompanitë përfitojnë, e sidomos në aspektin e eksperiencës. Besoj që pas kësaj marrëveshje do të kemi mundësi të mësojmë shumë nga njëri-tjetri. Bisedat e takimet kanë rrjedhur shumë natyrshëm dhe kështu e kemi vërejtur se si mund të krijohet një efekt sinergjie, i cili na nevojitet për të arritur nivele edhe më të larta në fushën që operojmë”.

Hello u themelua në vitin 2016 dhe që atëherë ka arritur pothuajse 2 milionë shkarkime.

I krijuar si një rrjet audio social, ky aplikacion ka për qëllim të mundësojë lidhje të reja midis njerëzve, me misionin përfundimtar për t’i bërë bisedat audio më tërheqëse.

Vlen të theksohet se në vitin 2019 Hello App është vlerësuar me 1 milion euro, ndërsa sot kjo kompani ka arritur të vlerësohet me 3 milionë euro.

Ndërkohë, e themeluar në vitin 2019, dua.com synon të bashkojë shqiptarët në mbarë botën përmes tri kategorive: dashuri, ndihmë dhe biznes.

Lançimi i dua.com pritet të bëhet zyrtarisht në qershor të këtij viti, ky investim shënon një hap të madh jo vetëm për dua.com, por për të gjithë përdoruesit e të dy platformave./Telegraf

Për më shumë informata rreth aplikacioneve vizitoni:

www.dua.com

www.feelinghello.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi nuk është përfundimtar, dështimi nuk është fatal, guximi për të vazhduar përpara ka rëndësi.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0