Drejtori ekzekutiv i Twitter tallet me logon e re të Facebook-ut

Drejtori ekzekutiv i Twitter tallet me logon e re të Facebook-ut


Jack Dorsey, Drejtori i Përgjithshëm i Twitter, u tall me ri-dizajnimin e logos së Facebook duke postuar në Twitter.

Referencat në postimin e Dorsey-t kanë të bëjnë me shkronjat e mëdha në logo.

Një çudi tjetër është se logoja e re vetëm me tekst do të shtohet në shërbime të ndryshme që posedon Facebook, veçanërisht në Instagram dhe WhatsApp.

Një etiketë “Nga FACEBOOK” së shpejti do të shfaqet nën faqe të ndryshme për t’i kujtuar vazhdimisht përdoruesve kompaninë mëmë që fshihet pas aplikacionit.

Lexoni gjithashtu:

Hillary Clinton: Drejtori i Facebook duhet të paguajë çmimin për dëmtim të demokracisë

Dorsey nuk turpërohet të shprehë problemet e tij me Mark Zuckerberg dhe Facebook.

Javën e kaluar, ai njoftoi se Twitter nuk do të lejojë asnjë reklamë të paguar politike të promovohet në faqe, për dallim nga politika e Facebook për mos kontrollimin e fakteve që tërhoqi kritika të mëdha.

Zuckerberg kishte mbrojtur argumentin që Facebook nuk duhet të censurojë politikanët, por Dorsey argumentoi se vendimi nuk ka të bëjë me shprehjen e lirë.

Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0