Doni të mësoni se si të renditeni më mirë në Google nëse keni një E-commerce? - Business Magazine Albania

Doni të mësoni se si të renditeni më mirë në Google nëse keni një E-commerce?

Doni të mësoni se si të renditeni më mirë në Google nëse keni një E-commerce?

Ka gati 14 milionë e-commerce në Shtetet e Bashkuara dhe më shumë se 26.5 milionë në të gjithë botën. Kjo konkurrencë e ashpër bën shumë të vështirë të dalësh në dukje dhe të kapësh vëmendjen e blerësve potencialë. Pa një prezencë të fortë në rezultatet e kërkimit të Google, e-commerce juaj mund të humbasë trafik organik të vlefshëm. Në këtë mënyrë, kjo mund të ndikojë në përfitimin tuaj dhe të pengojë rritjen e biznesit tuaj.

Në këtë artikull, do të ndajmë gjashtë teknika SEO të fuqishme për të ndihmuar në tërheqjen e  trafikut organik në Google për e-commerce tuaj dhe për të përparuar përpara konkurrencës suaj.

Pse është e rëndësishme SEO për tregtinë elektronike?
Një pjesë masive e 37.5% e të gjithë trafikut në faqet e internetit tregtare vjen nga motorët e kërkimit. Në të vërtetë, mos-optimizimi i faqes tuaj për motorët e kërkimit do të thotë që ju jeni duke humbur shumë klientë potencialë.  Në dallim nga metodat tradicionale të reklamimit, të cilat mund të konsumojnë shpejtë marzhet tuaja të fitimit, SEO ofron një alternativë të kostos efektive. Ajo drejton trafik organik pa ju detyruar të paguani për çdo klikim ose impresion, duke ju siguruar që ju të mbani më shumë dollarë.

6 këshilla SEO për bizneset tregtare elektronike
Tani, le të shohim gjashtë këshillat më të rëndësishme të SEO për bizneset tregtare elektronike. Këto praktika do t’ju ndihmojnë të përqendroheni në çfarë është e rëndësishme dhe të shmangni gabimet më të zakonshme të SEO-s.

1. Filloni me kërkimin e fjalëve kyçe
Ndërsa SEO për bizneset e vogla përqendrohet kryesisht në fjalët kyçe informative, suksesi juaj elektronik bazon në fjalët kyçe të fokusuara në produkt. Kjo për shkak se këto fjalë kyçe kanë një qëllim më të lartë blerës, kështu që klientët tuaj mostly i kërkojnë ato kur janë gati të bëjnë një blerje.

2. Vidhni ide të konkurrentëve
Një gjë e shkëlqyer për SEOn në e-commerce është që ju mund të “vidhni” dhe të shikoni çfarë po bëjnë konkurrentët tuaj, të kuptoni çfarë  vepron veçmas dhe t’i kaloni ata. Përdorni një mjet SEO si SEMrush ose Ahrefs për të analizuar faqet e internetit të konkurrentëve dhe për të shkëputur strategjitë e tyre SEO. Kjo shkon përtej kërkimit të fjalëve kyçe. Ju mund , për shembull, të analizoni faqet e tyre kategorike dhe të siguroheni që ju nuk po humbisni ndonjë.

Gjithashtu, ju duhet të eksploroni temat e tyre të blogjeve dhe të krijoni postimet tuaja bazuar në hapsirat  e konkurrentëve. Ndërsa merrni ide, megjithatë, sigurohuni që përmbajtja juaj e SEOs ofron më shumë thellësi dhe vlerë lexuesit për t’ju ndihmuar të dalloheni nga konkurrentët tuaj.

Lexo edhe:Prodhuesi më i madh në botë i çipave TSMC do të hapë fabrikën e dytë në Japoni me mbështetjen e Sony, Toyota

3. Përmirësoni arkitekturën e faqes në internet dhe strukturën e URL-së
Ndërsa URL-të e e-commerce natyrisht mund të jenë më të gjata për shkak të kategorive dhe nënkategorive në faqen tuaj të internetit, ju duhet t’i mbani ato sa më të rregullta dhe të shkurtra që të jetë e mundur. Përfshini një fjalë kyçe në URL dhe mbajeni të pastër për të ndihmuar Google të kuptojë se për çfarë bëhet fjalë faqja juaj.

Për faqet e kategorive, ideja më e mirë është të përfshini një përshkrim të shkurtër, si https://example.com/homefurniture
E njëjta gjë vlen edhe për nënkategoritë: https://example.com/homefurniture/sofas
Së fundi, faqet e produktit duhet të fokusohen në një fjalë kyçe të synuar, si p.sh.: https://example.com/homefurniture/sofas/leather-sectional.

4. Optimizoni faqet e produkteve dhe kategorive
Pasi të jetë vendosur arkitektura e faqes suaj të internetit, hapi tjetër është të optimizoni faqet e produktit dhe kategorisë suaj. Këto faqe janë trafiku dhe magnet kryesorë për faqet e internetit të tregtisë elektronike, kështu që ju duhet t’i kushtoni vëmendje të veçantë SEO-s në faqe.

Ja se si të optimizoni këto faqe:

Përfshini fjalën tuaj të synuar në etiketën e titullit dhe përforconi ndikimin e saj me modifikues strategjikë si “Bli”, “Lirë” ose “Oferta” për shikueshmëri shtesë. Shembull: “Ofertat më të mira të mobiljeve për shtëpi.” Krijoni një tekst bindës përshkrimi duke përdorur fraza si “Transporti falas” ose “Ulje e madhe” për të nxitur blerësit në internet në faqen tuaj. Shembull: “Merr ofertat më të mira për mobiljet cilësore të shtëpisë, transporti FALAS për të gjitha porositë.” Mos harroni se Google favorizon faqet e produkteve të thelluara, kështu që duhet të synoni për 1000+ përshkrime fjalësh. Përdorni në mënyrë strategjike fjalën tuaj të synuar 3-5 herë në përmbajtjen tuaj.

5. Shkruani përmbajtje rregullisht
Ndarja e përmbajtjes së vlefshme për tema specifike që lidhen me produktet tuaja mund t’ju ndihmojë të vendosni autoritet në faqen tuaj. Kjo krijon besim te audienca juaj dhe sinjalizon motorët e kërkimit se faqja juaj është një burim i besueshëm informacioni. Ndërsa autoriteti juaj aktual rritet, rritet edhe besimi dhe besueshmëria e faqes suaj të internetit. Për shembull, të shkruash  për tema specifike që lidhen me kategoritë e fushës suaj e bën Google t’ju besojë më shumë. Si rezultat, produktet dhe kategoritë tuaja kanë më shumë gjasa të renditen mirë në rezultatet e kërkimit.

Kjo strategji i ndihmon bizneset e vogla të tregtisë elektronike të nivelojnë fushën e lojës dhe të konkurrojnë me markat e mëdha për ato pozicione kryesore në Google.

6. Përqendrohuni në ndërtimin e lidhjeve
Pasi të keni një arkitekturë solide website, faqe të optimizuara të produkteve dhe kategorive dhe përmbajtje cilësore të SEOs, është koha për ta kthyer fokusin tuaj në strategjitë e krijimit të lidhjeve. Kur të gjithë këta faktorë janë të barabartë, numri dhe cilësia e lidhjeve të pasme bëhen faktori vendimtar për renditjen e kërkimit tuaj. Kjo është arsyeja pse ju duhet të ndërtoni pesë deri në 15 lidhje mujore duke përdorur strategji si postimi i të ftuarve, redaktime të veçanta dhe taktika të tjera të njohura.

Këto gjashtë strategji SEO mund t’ju ndihmojnë të lundroni në konkurrencën e ashpër në peizazhin e tregtisë elektronike:

Kryerja e studimit  të thelluar të fjalëve kyçe

Përmirësimi i ideve të konkurrentëve tuaj

Përmirësim i arkitekturës dhe URL-ve të faqes në internet

Optimizimi i faqeve të produkteve dhe kategorive

Shkrimi i përmbajtjeve rregullisht

Ndërtimi i back-links

Ndjekja e këtyre këshillave të SEO do të rrisë praninë tuaj në internet dhe do të sigurojë suksesin e biznesit tuaj të tregtisë elektronike.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0