Ditë pas ditë brandet po humbasin kontaktin me klientët e tyre. Bëni këto 4 gjëra për t'u siguruar që e juaja nuk është një prej tyre - Business Magazine Albania

Ditë pas ditë brandet po humbasin kontaktin me klientët e tyre. Bëni këto 4 gjëra për t’u siguruar që e juaja nuk është një prej tyre

Me mjedisin e sotëm, i cili po bëhet më i lidhur me zhvillimin e internetit, markat po luftojnë më shumë se kurrë më parë për t’u lidhur me klientët e tyre. Ndryshimi i kushteve ekonomike, ndryshimi i perspektivës së konsumatorit dhe teknologjia në zhvillim kanë krijuar një hapësirë midis markave dhe audiencës së tyre të synuar.

Peizazhi digjital i ka lejuar bizneset dhe markat të kenë në dispozicion një bollëk informacioni dhe të dhënash të konsumatorëve, duke i lejuar ata të krijojnë përvoja më të personalizuara në internet dhe të kujdesen për një treg të përqendruar në mënyrë digjitale.

Megjithatë, në të njëjtën kohë, këto teknologji që kanë sjellë në qendër të vëmendjes preferencat e klientit, janë po të njëjtat që kanë krijuar një shkëputje midis markave dhe konsumatorëve.

Rruga drejt shkëputjes

Strategjitë që dikur i ndihmonin tregtarët të arrinin audiencën e tyre nuk po funksionojnë më aq efektivisht sa dikur. Edhe me aksesin, në dukje të pakufishëm për informacionin e konsumatorit, hulumtime të ndryshme tregojnë se 68.6% e bizneseve kanë pak njohuri se si mendojnë klientët e tyre dhe si t’u përgjigjen këtyre nevojave në zhvillim.

Megjithëse teknologjia është në thelbin e krizës së shkëputjes, faktorë të tjerë kryesorë, duke përfshirë modelet e punës hibride dhe në distancë, kanë çuar gjithashtu në uljen ë  angazhimit midis ekipeve dhe klientëve.

Në një raport të gjendjes së punës në distancë të vitit 2022, gati 52% e punonjësve që filluan të punojnë në distancë për shkak të pandemisë ndihen më pak të lidhur me kolegët e tyre. Përpjekjet për t’i kthyer punonjësit në zyrë gjatë viteve të fundit kanë hasur në kundërshti, pasi shumica e punëtorëve tani favorizojnë rritjen e autonomisë dhe fleksibilitetit në jetën e tyre të përditshme të punës.

Shkëputja midis markave dhe klientëve, si dhe markave dhe teknologjisë, kanë nxitur rritjen për përfaqësimin në internet – duke zvogëluar performancën përfundimtare të bizneseve.

Lexo: Si të merrni vendime të duhura lidhur me karrierën tuaj

Ndërsa shumë sfida të tjera mund t’u paraqiten pronarëve të bizneseve dhe sipërmarrësve, rilidhja me klientët në një botë të përqendruar në digjitalizëm, ka paraqitur probleme shumë më të mëdha nga sa do të kishin imagjinuar.

Ribashkimi i markës dhe konsumatorit

Menaxhimi i disa strategjive të mbajtjes së klientëve në platforma të ndryshme kërkon, jo vetëm njohuri se si të menaxhohen të gjitha këto sisteme, por gjithashtu kërkon një ekip të madh profesionistësh të informuar që dinë t’i ekzekutojnë në mënyrë efikase këto strategji pa dështuar.

Ndonëse kjo nuk duket e pamundur, shfrytëzimi i strategjive kyçe që sigurojnë zhvillimin e vazhdueshëm të markës dhe dërgimin e mesazheve, mund të bëhet një mjet efektiv, përmes të cilit tregtarët mund të ngushtojnë ndarjen midis markave dhe klientëve.

Takoni klientët aty ku ata janë

Një strategji efektive e rritjes fillon duke ndërtuar ndërgjegjësimin se ku janë klientët dhe duke u rifokusuar në lidhjen e përgjithshme të klientit përmes këtyre kanaleve.

Shpesh markat i shikojnë klientët përmes këndvështrimit të menaxhmentit, duke shpresuar të japin një mesazh marketingu nga çdo kënd i mundshëm. Fatkeqësisht, këto strategji krijojnë një hendek të mëtejshme midis të dyjave, duke e bërë më të vështirë për markat të shohin angazhim në rritje të mesazheve.

Lexo: WhatsApp prezanton funksionin e ndarjes së ekranit gjatë video telefonatave

Reklama e synuara, email-et, postimet në blog dhe përmbajtje në internet kanë çuar në një rritje të lodhjes digjitale. Filloni duke u fokusuar në një strategji rritjeje që synon të pasurojë udhëtimin në internet të klientit dhe përdorni këto kanale për të nxitur lidhje më të qëllimshme.

Keni një qasje të drejtuar nga të dhënat

Në mënyrë paradoksale, të dhënat mund të jenë një përbërës kyç në strategjinë e rritjes së marketingut që mund të ndihmojë në kthimin e markës në pikëpamjen e klientit.

Përdorimi i të dhënave siguron që bizneset të kenë një kuptim të qartë se ku të gjejnë audiencën e tyre të synuar dhe si të japin në mënyrë efektive mesazhin e tyre të markës. Merrni parasysh se klientët e fillojnë shpesh udhëtimin e tyre në internet, ndjekin aktivitetin e brandeve në internet dhe cilat janë preferencat e tyre për sa i përket platformave të mediave sociale dhe kanaleve të tjera dixhitale.

Një raport nga BrightEdge Research zbuloi se 68% e ndërveprimit në internet fillon përmes motorëve të kërkimit. Përdorimi i këtyre metrikave në kombinim me aktivitetin e klientit tashmë fillon të krijojë një pamje të qartë se si të dhënat mund të krijojnë një qasje më proaktive marketingu, pa pasur nevojë të mbingarkojnë audiencat.

Zhvilloni përtej teknologjive CRM

Në vend që të menaxhoni klientët përmes teknologjive të vjetruara CRM, përpiquni të përqendroheni në atë se si të strukturoni një platformë që mund t’u ofrojë tregtarëve fleksibilitet dhe shkallëzim më të mirë. Ndërtimi i një përvoje qendrore, por të qëndrueshme ndaj klientit kërkon që bizneset të migrojnë të dhënat e tyre larg bazave të të dhënave të izoluara.

Ndërtimi i lidhjeve më të rrjedhshme midis teknikave të marketingut, shitjeve dhe reagimeve të klientëve siguron që markat të mund të ofrojnë mesazhe me cilësi të lartë, por në të njëjtën kohë të përmirësojnë angazhimin e tyre të përgjithshëm të klientit.

Lexo: Inteligjenca artificiale nuk njeh limite, krijon antibiotikun e ri

Më shumë se kurrë më parë konsumatorë vlerësojnë gjëra të tilla si shpejtësia, komoditeti, ndihma dhe shërbimi sipas kërkesës ndaj klientit, pas një raporti që zbuloi se 80% e konsumatorëve amerikanë tani i konsiderojnë këta elementë të rëndësishëm si pjesë e një udhëtimi pozitiv të përvojës së klientit.

Përmirësoni kanalet e blerjes

Tani më shumë se kurrë, është e rëndësishme që markat të nisin hapat dhe të krijojnë kanale blerjesh që kujdesen për audiencën e tyre të synuar dhe ndihmojnë në përmirësimin e përvojës së përgjithshme në internet duke përmirësuar sistemet e shitjeve , si funksionet e blerjeve të shpejta, të sigurta dhe të besueshme në platformat e tregtisë elektronike.

Jo vetëm që dyqanet online duhet të jenë më të orientuara nga klientët për sa i përket finalizimit të blerjeve , por duhet të ketë përpjekje thelbësore të drejtuara drejt krijimit të përvojave miqësore me celularin.

Një numër në rritje i përdoruesve të internetit kanë raportuar përdorimin e aplikacioneve të blerjes në celular ose tablet, me hulumtimet që tregojnë se 69.4% e konsumatorëve online tani preferojnë këto metoda në krahasim me faqet e zakonshme të internetit.

Marrja e kohës për të integruar siç duhet këto veçori në strategjinë e marketingut dixhital mund të duket paksa e largët gjatë fazave të hershme të zhvillimit të biznesit. Megjithatë, këto janë tendencat e konsumatorit që po riformësojnë mënyrën se si markat mund të lidhen me audiencën e tyre dhe të rrisin më tej përshtypjen e tyre dixhitale.

Tani është koha për të qëndruar të lidhur

Ndërtimi i një strategjie të rritjes së marketingut që siguron shpërndarjen efektive të mesazheve të markës kërkon që bizneset të jenë më të shkathëta dhe të adaptueshme në një ekosistem dixhital që ndryshon me shpejtësi.

Me konsumatorët që evoluojnë vazhdimisht dhe tendencat që ndryshojnë me shpejtësi, të qenit të lidhur me klientët besnikë do të thotë që markat duhet të kenë një kuptim më të mirë se ku t’i gjejnë klientët e tyre në internet, por edhe se si të ndërtojnë një përvojë në internet pa i lodhur ata në të njëjtën kohë.

Gjetja e një ekuilibri do të thotë që bizneset dhe ekipet e marketingut duhet të jenë më të hapur për të provuar metoda të reja, por në të njëjtën kohë, të zhvillojnë strategji që janë unike për klientelën, markën dhe praninë e tyre në internet.

PIERRE RAYMOND, Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0