Si një sipërmarrës, ju jeni fytyra dhe zëri i biznesit tuaj. Dhe gjëja e parë që dikush shpesh dëshiron të dijë pasi të mësojë pak për të është: “Cili është rrjeti juaj social?”
Në një farë mënyre, ju duhet të jeni gjithmonë në sy të publikut. Por, ka mënyra për ta bërë këtë pa u mbingarkuar me çdo platformë dhe tendencë të re të mediave sociale. Pavarësisht nëse prezantoni markën tuaj, ose dëshironi të rifreskoni strategjinë tuaj në tremujorin e parë, këtu janë gjashtë mënyra për ta bërë atë të funksionojë për ju.
– Krijoni një zë unik
Identifikoni mesazhin tuaj dhe gjeni disa mënyra për ta dërguar atë. Krijoni përmbajtjen për të pasqyruar markën tuaj. Për shembull, autorët nuk i promovojnë vetëm librat e tyre në mediat sociale. Ata gjithashtu flasin për procesin e tyre të të shkruarit, theksojnë ngjarjet e librit, jo vetëm të tyren dhe ndajnë listat personale të leximit. Merrni parasysh se cilat aspekte të mediave sociale do të përdorni për të rritur një audiencë dhe cilat pjesë do të përdorni për të promovuar/shitur produktin, ose shërbimin tuaj.
– Zgjidh një kanal
Duke qenë se TikTok është media sociale më e përdorur dhe me shumë përdorues, instinkti të çon ti bashkohesh kësaj platforme. Së pari, merrni parasysh nëse është aty audienca juaj.
Megjithëse LinkedIn konsiderohet platforma “më pak argëtuese”, është një vend për të folur për biznesin, veçanërisht nëse bëhet fjalë për këshilla ose histori suksesi. Mund të jetë një vend fillestar për të rritur autoritetin tuaj. Qëllimi është të zgjidhni një kanal për t’u fokusuar, në vend që të përpiqeni të zotëroni të gjitha fushat. Kjo nuk do të thotë që ju nuk mund të postoni në kanale të tjera, ose të ndryshoni mënyrën se si postoni në varësi të platformës.
– Zhvilloni një kalendar social
Zhvilloni një kalendar mujor ose dy mujor. Ai e përqendron kohën dhe energjinë tuaj në strategji pa pasur nevojë të krijoni tituj tërheqës dhe përmbajtje të redaktuar gjatë ditës suaj të përgjithshme të punës.
Vendosja e kohës për të planifikuar postimet krijon një ndjenjë konsistence duke ju dhënë gjithashtu lirinë për të postuar përmbajtje në kohë reale. Alternoni mes postimit të llojeve të ndryshme të përmbajtjes dhe gjithmonë duke pyetur veten se çfarë lloj vlere po jep postimi juaj në vend që të postoni thjesht për hir të përmbajtjes së re.
Shumë argumentojnë se sa më shumë të postoni, aq më mirë mund t’i mposhtni algoritmet. Sidoqoftë, nëse keni një audiencë që është vërtet e angazhuar, ata do të shikojnë dhe do t’u përgjigjen postimeve tuaja pa marrë parasysh çfarë.
– Vendosni se cilat tendenca do të ndiqni
Me kaq shumë gif, meme që po prezantohen gjatë gjithë kohës, mund të jetë e vështirë të vazhdosh. Në momentin që përdoret popullariteti i tyre në avantazhin tuaj, sigurohuni që ai pasqyron markën tuaj. Përndryshe, mesazhet që pretendohen të përcillen do të dështojnë.
Tendencat vijnë dhe shkojnë, por të kesh një pozicion të fortë është ajo që do të tërheqë dhe mbajë audiencën tuaj. Mos u shqetësoni për të pasur një moment viral, ose për të tërhequr qindra ndjekës që nuk janë të angazhuar me markën tuaj. Në vend të kësaj, jini të durueshëm dhe rritni ngadalë audiencën tuaj të njerëzve që në të vërtetë duan të dëgjojnë atë që keni për të thënë dhe përfundimisht do të blejnë atë që po ofroni.
– Bëhuni kreativ me video
Një “trend” që ka pasur fuqi të qëndrueshme është video. TikTok dhe Instagram Reels janë provuar të jenë të famshëm në ndarjen e fragmenteve të shkurtra të informacionit në mënyrë argëtuese.
Cilado rrugë që dëshironi të merrni me video, me skenar ose të drejtpërdrejtë, të shkurtër apo të gjatë, është një mënyrë e mirë për të ndarë në mënyrë tërheqëse personalitetin e markës tuaj.
– Mbajeni të vërtetë
Të dallosh një të rremë është kaq e lehtë dhe përdoruesit online sot nuk kanë frikë t’ju thërrasin. Gjithashtu, krijimi i titrave të thata të mediave sociale mund të shkaktojë paralajmërime të postës së padëshiruar dhe ta bëjë më të vështirë për ju që të dilni para audiencës suaj.
Nëse keni probleme për të krijuar mesazhin e përsosur, mjetet si ChatGPT mund të jenë të dobishme. Ndërsa AI nuk duhet të mbështetet në krijimin e përmbajtjes suaj fjalë për fjalë, ajo mund të shërbejë si një pikë udhëzuese kur përçoni atë që dëshironi. Gjithashtu, mjetet e mediave sociale si Buffer kanë veçori të integruara të AI për të ndihmuar në lehtësimin dhe lehtësinë e titrave.
Në përgjithësi, mos lejoni që përdorimi i mediave sociale t’ju pushtojë. Përkundrazi, qëndroni kurioz se çfarë mund të bëni me të. Zgjidhni platformat dhe veçoritë që flasin më shumë për ju dhe audiencën tuaj, dhe rriteni atë që andej.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.