Diçka e pazakontë po ndodh në Suedi, në këtë kohë pandemie, ndryshe nga gjithë Europa

Diçka e pazakontë po ndodh në Suedi, në këtë kohë pandemie, ndryshe nga gjithë Europa


 

Ndërsa pjesa më e madhe e popullsisë së Evropës duron kushte bllokimi përballë shpërthimit të koronavirusit, një shtet qëndron pothuajse i vetëm, duke lejuar që jeta të vazhdojë në normalitet. Pas një dimri të gjatë, thjesht bëhet ngrohtë mjaftueshëm, për t’u ulur jashtë në kryeqytetin suedez dhe njerëzit po e shfrytëzojnë atë më së shumti.

Lexo: Komisionari për Ekonomi i BE-së: Projekti evropian, në rrezik

Familjet ulen në një dyqan akulloresh, nën një statujë gjigande të Viking God Thor në sheshin Mariatorget. Të rinjtë janë duke shijuar flluskat e sapunit. Diku tjetër në qytet, klubet e natës kanë qenë të hapura këtë javë, por mbledhjet për më shumë se 50 njerëz ndalohen nga e diela.

Krahasoni atë me Danimarkën fqinje, e cila ka kufizuar takime me 10 persona, ose në Mbretërinë e Bashkuar, ku njerëzit nuk do të takohen më me askënd jashtë familjes.

Secili person ka një përgjegjësi të rëndë”:

Në rrugët në Suedi, gjërat janë dukshëm më të qeta se zakonisht. Ndërmarrja e transportit publik të Stokholmit thotë se numri i pasagjerëve ka rënë me 50% në trenat e metrosë dhe të udhëtarëve javën e kaluar.

Anketat sugjerojnë gjithashtu se gjysma e banorëve janë duke punuar në distancë.

Organizata e Biznesit në Stokholm, organizatë publike, që mbështet komunitetin e biznesit të qytetit. Puna në distancë eshtë rritur me të paktën 90% në firmat më të mëdha të kryeqytetit”.

“Companydo” kompani që ka mundësinë po e bën këtë dhe funksionon”, thotë CEO i saj Staffan Ingvarsson. Fjalët e tij bien ndesh me strategjinë e qeverisë këtu: Vetë-përgjegjësi. Autoritetet e shëndetit publik dhe politikanët ende shpresojnë të ngadalësojnë përhapjen e virusit pa pasur nevojë për masa të ashpra. Ekzistojnë më shumë udhëzime sesa rregulla të rrepta, me fokus të qëndroni në shtëpi nëse jeni i sëmurë ose i moshuar, lani duart dhe shmangni ndonjë udhëtim jo thelbësor, si dhe duke punuar nga shtëpia.

Suedia deri më tani ka raportuar rreth 3.500 raste të virusit dhe 105 vdekje.

“Ne që jemi të rritur duhet të sillemi saktësisht si të rritur. Mos të përhapet paniku apo thashethemet,” tha Kryeministri Stefan Löfven në një fjalim televiziv drejtuar kombit fundjavën e kaluar. “Askush nuk është i vetëm në këtë krizë, por secili person ka një përgjegjësi të rëndë”.

Lexo: Komisioni për Punën, Çështjet Sociale dhe Shëndetësinë miraton 3 Akte Normative të Këshillit të Ministrave

Niveli i lartë i besimit:

Një shumicë e suedezëve vëzhguan dhe miratuan fjalimin e tij, sipas një studimi mbarëkombëtar për Novus, një kompani e madhe e votimit.

Ndërkohë, ka një nivel të lartë besimi në autoritetet publike në Suedi, për të cilin shumë besojnë se po i shtyn vendasit të zbatojnë udhëzimet vullnetare.

Demografia gjithashtu mund të jetë një faktor i rëndësishëm në qasjen e vendit. Në ndryshim nga shtëpitë me shumë gjenerata në vendet mesdhetare, më shumë se gjysma e familjeve suedeze përbëhen nga një person, gjë që zvogëlon rrezikun e përhapjes së virusit brenda familjeve.

Suedia

Ndërkohë, suedezët e duan ambjentin jashtë dhe zyrtarët kanë thënë që mbajtja e njerëzve fizikisht dhe mendërisht të shëndetshëm, është një arsye tjetër për të cilën ata dëshirojnë të shmangin rregullat, që do t’i mbajnë njerëzit të bashkëpunuar në shtëpi.

“Ne duhet të krahasojmë duke parë minimizimin e efekteve shëndetësore të shpërthimit të virusit dhe ndikimit ekonomik të kësaj krize shëndetësore,” thotë Andreas Hatzigeorgiou, CEO në Dhomën e Tregtisë në Stokholm. “Komuniteti i biznesit këtu, me të vërtetë mendon se qeveria suedeze dhe qasja suedeze është më e ndjeshme, se në shumë vende të tjera.”

Lexo: Si të zgjidhni shqetësimet e ekipit tuaj në këtë kohë pandemie

Historia do të jetë gjykatësi

Por, ndërsa suedezët shikojnë që pjesa tjetër e Evropës po zbehet, disa kanë filluar të vënë në dyshim qasjen unike të vendit të tyre.

“Unë mendoj se njerëzit janë të prirur të dëgjojnë rekomandimet, por në këtë lloj situate kritike, nuk jam i sigurt se është e mjaftueshme,” thotë Dr Emma Frans, një epidemiologe me qendër në universitetin mjekësor suedez, Instituti Karolinska.

Ajo bën thirrje për “udhëzime më të qarta” për njerëzit se si duhet të ndërveprojnë në vende publike, siç janë dyqanet dhe palestrat. Dhe ndërsa biznesi po ecën për disa, të tjerët janë duke luftuar. Dyqani i famshëm i berberit hipster Honest Al’s ka pasur ulje të numrit të klientëve, pavarësisht përpjekjeve për të përmirësuar sigurinë.

Suedi

“Gruaja ime gjithashtu ka shoqërinë e saj, kështu që ne varemi shumë nga lidhjet shoqërore. Unë ende kam fatura për të paguar. Ne do të duhet të telefonojmë bankat”, thotë pronari Al Mocika.

Lexo: Komisioni për Punën, Çështjet Sociale dhe Shëndetësinë miraton 3 Akte Normative të Këshillit të Ministrave

Dr Emma Frans thotë se historia do të jetë gjykatësi kur politikanët dhe shkencëtarët në të gjithë Evropën kanë bërë thirrjet më të mira deri më tani. “Askush nuk e di se cilat matje do të jenë më efektive,” thotë ajo. “Jam mjaft e lumtur që nuk jam ajo që merr këto vendime”.

Burimi: BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0