Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla

Cila është e ardhmja e industrisë së makinave Tesla


Dekadat e fundit, marketingu në industrinë e makinave amerikane është bërë kryesisht për stilin, shpejtësinë dhe performancën e veçantë, ndërsa për sigurinë është bërë më pak marketing. 10 vitet e fundit makinat kanë kaluar nga simbol i statusit, konsumit dhe krenarisë në burime të shtrenjta dhe ndotëse. 

Tesla prodhoi makinën e parë në vitin 2008 dhe kushtonte 109,000$. Tesla Roadster ishte “bomba” në Kaliforni. Ajo solli risi në atë kohë në industrinë e makinave. Por, më e rëndësishmja, ngriti perceptimin e publikut se çfarë mund të jetë një makinë elektrike në të njëjtën mënyrë që Apple ndryshoi punën me kompjutera. Apple shndërroi në mënyrë magjike kompjuterat personalë në sende luksi.

Lexo: Elon Musk fitoi 2.3 miliardë dollarë nga Tesla, për vetëm një orë

Është interesante sesi Camaros dhe Mustangs, i prezantuan makinat e tyre të lira dhe modeste nga brenda. Por, ata përfaqësuan ndryshimin inovativ dhe rrënjësor, një triumf të teknologjisë dhe idetë që pronarët e tyre mund të ndanin. Detroit, ndërkohë, është “i njëjti”, i vjetër aq sa përpjekja e tyre, për të mos harruar të shkuarën cilësohet si një veprim “i marrë”.

Të gjithë prodhuesit kryesorë së shpejti do të nxjerrin në treg makina elektrike luksoze. Ato do të jenë të stiluara bukur, të shpejta dhe të shtrenjta. Mendoni për një makinë golf të zbukuruar të lidhur me një telefon Android dy-vjeçar. Gara dhe loja tashmë janë zhvendosur nga çeliku te sensorët inteligjentë, ndërsa smartfonët varen plotësisht nga madhësia e grupit të të dhënave. Gara për të ndërtuar makinën më të zgjuar tashmë mund të jetë duke hyrë në fazat e saj përfundimtare. E mira bëhet më e mirë, e keqja përkeqësohet.

Kjo u bë e qartë këtë javë kur çmimi i aksioneve të Tesla-s u rrit me 20% në ditë, duke arritur në 130 miliardë dollarë fitime. Ndërkohë, Ford po raporton një humbje prej 1.7 miliardë dollarë. Ford po lufton për të zënë vend në treg. “Unë nuk mendoj se kjo kompani mund të vazhdojë ta shndërrojë botën e vjetër në një botë të re”, tha CEO Jim Hackett.

Lexo: Tesla kalon Volkswagen duke kapur shifrën e 100 miliard dollarë

Gjithçka ka të bëjë me numrat dhe nga fundi i vitit 2019 janë shitur afër 900 mijë Tesla. Këto automjete të shitura po japin çdo ditë përvojën e markës, sjelljet e shoferit, raportet e performancës në sistemet inteligjente në Palo Alto, Kaliforni. Askush në Detroit nuk ka as një pjesë të vogël të këtij numri makinash në rrugë. GM mund të jetë duke shpenzuar disa miliardë për të ndërtuar një fabrikë të re, por do të duhen vite për të marrë numrat e prodhimit dhe shitjeve.

Në fakt, nuk është për t’u habitur të shohësh që Tesla do të zhvillojë një fluks tërësisht të ri të ardhurash.

Burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0