Chrome po ndryshon logon për herë të parë në tetë vite - Business Magazine Albania

Chrome po ndryshon logon për herë të parë në tetë vite

Chrome po ndryshon logon për herë të parë që nga viti 2014. Nëse vështroni me kujdes mund të jeni në gjendje të shihni se çfarë ka ndryshuar. Elvin Hu, një projektues për Google Chrome, ofron një vështrim të parë në ridizajnimin e logos në një postim në Twitter.

Në vend të përfshirjes së hijeve në kufijtë midis secilës ngjyrë, në thelb “duke i ngritur” ato nga ekrani, e kuqja, e verdha dhe jeshile janë thjesht të sheshta. Megjithëse nuk përmendet nga Hu, rrethi blu në mes duket se është më i madh.


Ngjyrat në logo duken më të forta (ndoshta për shkak të largimit të hijeve), por ka një ndryshim tjetër që nuk do ta vinim re kurrë nëse nuk do të shihnim në postimin e Hu në Twitter. Me sa duket, ekipi i dizajnit të Google zbuloi se “vendosja e nuancave të caktuara të gjelbër dhe të kuqe pranë njëra-tjetrës krijonte një kombinim të pakëndshme ngjyrash”. Për ta rregulluar këtë dhe për ta bërë ikonën “më të aksesueshme”, ata vendosën të përdorin gradientë shumë delikatë për të parandaluar çdo kontrast ngjyrash.

Lexo edhe: Gjurmimi Google, çfarë po ndodh me ne?!

Logoja kryesore e Chrome nuk do të duket e njëjtë në të gjitha sistemet. Në ChromeOS, logoja do të duket më shumëngjyrëshe për të plotësuar ikonat e tjera të sistemit, ndërsa në macOS, logoja do të ketë një hije të vogël, duke e bërë atë të duket sikur po del nga doku. Ndërkohë, versioni i Windows 10 dhe 11 ka një gradient më dramatik në mënyrë që të përshtatet me stilin e ikonave të tjera të Windows. Hu thotë se do të filloni ta shihni ikonën e re tani nëse përdorni Chrome Canary.

Nga viti 2008 e deri më tani, logoja e Chrome është bërë gradualisht më e thjeshtë. Ajo që filloi si një emblemë e shndritshme, tre-dimensionale është shtypur në një simbol 2D të modernitetit.

theverge 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0