Çfarë po ndodh me Google?

Çfarë po ndodh me Google?


Wall Street është me të vërtetë i lumtur pas raportit më të fundit rreth fitimeve të Google.

Kompania e teknologjisë solli 27.77 miliardë dollarë të ardhura gjatë tre muajve të fundit, duke arritur 24% më shumë nga ajo e vitit të kaluar.

Ne patëm një tremujor emocionant, me të ardhura deri 24 % vit pas viti, duke reflektuar forcën në Google dhe ‘Other Bets’,” tha në një deklaratë zyrtarja kryesore e Alphabet, Ruth Porat. “Fitorja jonë është një rezultat i investimeve gjatë shumë viteve në njerëz, produkte dhe partneritete fantastike.”

Shumica e atyre miliardave vijnë ende nga reklamat, AKA Google dhe dominimi i saj në kërkimin në internet. Ajo që kompania mëmë Alphabet e quan “Other Bets” përfshin, makinat me vetë ngarje në Waymo, pajisje si telefoni i ri Pixel dhe Google Fiber-ende po humbasin para. Këto “Other Bets” humbën 812 milionë dollarë këtë tremujor.

Për një periudhë më afatgjatë mbetemi të ngazëllyer për mundësitë në Other Bets,” tha Porat.

Dhe për të mos lënë polemika, drejtori ekzekutiv Sundar Pichai në mënyrë të tërthortë ka pranuar në komentet e tij për reklamat e blera nga bot-ët ruse gjatë zgjedhjeve presidenciale të vitit 2016 në SHBA.

Në thelbin tonë, ne mbetemi një kompani informacioni,” tha Pichai.

Ndërsa paraqiten kërcënime të reja, jemi të përkushtuar në mbrojtjen e gazetarëve dhe organizatave të medias,” shtoi ai.

Mesa duket Google ka më shumë sukses në atë që është baza e funksionimit të tij, pra si motorr kërkimi.

burimi: Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0