Çfarë po ndodh me Google?


Wall Street është me të vërtetë i lumtur pas raportit më të fundit rreth fitimeve të Google.

Kompania e teknologjisë solli 27.77 miliardë dollarë të ardhura gjatë tre muajve të fundit, duke arritur 24% më shumë nga ajo e vitit të kaluar.

Ne patëm një tremujor emocionant, me të ardhura deri 24 % vit pas viti, duke reflektuar forcën në Google dhe ‘Other Bets’,” tha në një deklaratë zyrtarja kryesore e Alphabet, Ruth Porat. “Fitorja jonë është një rezultat i investimeve gjatë shumë viteve në njerëz, produkte dhe partneritete fantastike.”

Shumica e atyre miliardave vijnë ende nga reklamat, AKA Google dhe dominimi i saj në kërkimin në internet. Ajo që kompania mëmë Alphabet e quan “Other Bets” përfshin, makinat me vetë ngarje në Waymo, pajisje si telefoni i ri Pixel dhe Google Fiber-ende po humbasin para. Këto “Other Bets” humbën 812 milionë dollarë këtë tremujor.

Për një periudhë më afatgjatë mbetemi të ngazëllyer për mundësitë në Other Bets,” tha Porat.

Dhe për të mos lënë polemika, drejtori ekzekutiv Sundar Pichai në mënyrë të tërthortë ka pranuar në komentet e tij për reklamat e blera nga bot-ët ruse gjatë zgjedhjeve presidenciale të vitit 2016 në SHBA.

Në thelbin tonë, ne mbetemi një kompani informacioni,” tha Pichai.

Ndërsa paraqiten kërcënime të reja, jemi të përkushtuar në mbrojtjen e gazetarëve dhe organizatave të medias,” shtoi ai.

Mesa duket Google ka më shumë sukses në atë që është baza e funksionimit të tij, pra si motorr kërkimi.

burimi: Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale